Կառավարությունը հաստատեց պետական գույքի կառավարման ոլորտի բարեփոխումների ռազմավարությունը և դրանից բխող գործողությունների ծրագիրը:
«Նոր ռազմավարության ընդունումը պայմանավորված է ոլորտում առկա բազմաթիվ խնդիրների լուծման նպատակով համակարգային բարեփոխումներ իրականացնելու անհրաժեշտությամբ: Պետական գույքի կառավարման ոլորտում առկա է չիրացված պոտենցիալ պետական և համայնքային բյուջեների եկամուտների ապահովման և տնտեսական զարգացմանն ու ներդրումների ներգրամանն ուղղված քաղաքականության տեսանկյունից:
Նախատեսվում է գործող կարգավորումների բարելավում այնպիսի ոլորտներում, ինչպիսիք են գույքի վարձակալության և անհատույց օգտագործման տրամադրումը, ինչպես նաև մի շարք գործընթացների, օրինակ, պետական մարմինների կողմից տարածքների վարձակալության գործընթացի կանոնակարգումը, տնտեսվարողների ստանձնած ներդրումային պարտավորությունների վերահսկողությունը»,- ասաց Պետական գույքի կառավարման կոմիտեի նախագահ Առնակ Ավետիսյանը:
Վարչապետ Նիկոլ Փաշինյանն էլ շեշտեց.
«Առաջինը ներդրումային պարտավորությունների նկատմամբ հսկողությունն է: Համոզված եմ՝ եթե մասնավորացված օբյեկտների մասնավորեցման պայմանագրերը դիտարկենք, բազմաթիվ դեպքեր կունենանք, երբ ներդրումային պարտավորությունները չեն կատարվել: Այսինքն, ըստ էության, ներդրումային պարտավորությամբ սեփականաշնորհվել է տարածքը, ցանկապատել են ու այդ ցանկապատից ներս կամ կիսավեր վիճակ է, կամ մոլախոտեր են աճում, և սա պրոբլեմ է: Նախ առնվազն, մենք մեր շրջանում արդեն արված մասնավորեցումների հետ կապված պետք է խստիվ վերահսկողություն ունենանք ներդրումների կատարման ընթացքի նկատմամբ, և սա շատ լուրջ քաղաքական խնդիր է: Պետք է կողմնորոշվենք՝ ի վերջո, ինչ վերաբերմունք ենք որդեգրում նախկինում տեղի ունեցած այն մասնավորեցումների հետ կապված, որտեղ ներդրումային պարտավորությունները կատարված չեն: Որքան հասկանում եմ, մենք այս հարցի վերաբերյալ ամբողջական տեղեկատվություն դեռևս չունենք, բայց եթե սկսում ենք այդպիսի գործընթաց, պետք է կողմնորոշվենք, քաղաքականություն մշակենք, թե ինչ վերաբերմունք ենք դրսևորելու:
Հաջորդ խնդիրը պետական գույքի մասնավորեցման կամ վարձակալության տալու հետ կապված գրավչության բարձրացումն է, որի վերաբերյալ մի քանի մեխանիզմներ քննարկել ենք, այդ թվում հրապարակային՝ Կառավարության նիստում: Կարծում եմ՝ սա ամենակարևոր կոմպոնենտն է, որովհետև մենք էլի դեպքեր ունենք, որ պետական շատ գրավիչ գույքը դրվում է մասնավորեցման, աճուրդի, 1, 2, 3 աճուրդ և այդպես էլ որևէ մասնակցություն չի լինում: Մենք պետք է հասկանանք՝ որն են պատճառները: Իհարկե, ընդհանուր առմամբ գիտենք, թե որոնք են համակարգային խնդիրները, բայց գաղափարը՝ որ մենք գույքը պետք է կարողանանք բերել-հասցնել ինչ-որ մի գրավիչ վիճակի և մաքուր, առանց պարտավորություններով ծանրաբեռնվածության, որոշակի ծրագրային հեռանկար բացելով, դնենք մասնավորեցման, շատ հետաքրքիր գաղափար է, և որքան հասկանում եմ, այդ գաղափարը ռազմավարության մեջ ներդրել ենք: Այսինքն՝ հարգելի գործընկերներ, խոսքն այն մասին է, որ ոչ թե ուղղակի շենք վաճառենք, այլ վերցնենք այդ շենքը, տանք կազմակերպա-իրավական ձև, հետագա զարգացման համար որոշակի հորիզոն բացենք, փաստաթղթային հարցեր լուծելով պատրաստի հաշվեհամար ունենա՝ թույլտվությունով, ճարտարապետահատակագծային առաջադրանքով և այլն:
Եվ երրորդը՝ ի վերջո, մենք չենք արձանագրում, որ պետական բյուջեն կազմելիս ըստ էության, պետգույքի կառավարումը որպես եկամտային աղբյուր երկրորդական, երրորդական պլան է մղված: Ինչպես Պետական եկամուտների կոմիտեի առաջ խնդիր ենք դնում, որ բյուջեի եկամուտների մասով այսքան հարկային եկամուտ լինի, պետք է Պետգույքի կառավարման կոմիտեի առաջ էլ խնդիր դնենք, և այդ խնդրի կատարման մեխանիզմ ունենանք, որ ակնկալում ենք պետական բյուջեի այսքան եկամուտ պետական գույքի կառավարման արդյունքում՝ դա կլինի մասնավորեցում, վարձակալություն, այլ գործարք: Սա ևս ռազմավարության կարևոր ուղղություններից է»:
Վարչապետը նաև նկատեց՝ ահազանգեր կան, որ որոշ դեպքերում ոչ պրոֆիլային գույքը մի պետական գերատեսչությունից փոխանցվում է մեկ ուրիշ գերատեսչության, ինչը պետք է բացառել:
«Մեր ընդհանուր քաղաքականությունը հետևյալն է՝ ոչ ճյուղային գույքը պետական կառավարման մարմինները պետք է փոխանցեն Պետական գույքի կառավարման կոմիտեին: Նման դեպքերը կամ բացառել, կամ առանց համապատասխան զեկուցման այդպիսի որոշումներ չկայացնել», - հանձնարարեց Կառավարության ղեկավարը: