• Հայ
  • Eng
  • РУС
  • Az
Բաց հարթակ․ TRIPP-ի իրականացման գործում մինչև տարեվերջ դրական տեղաշարժ կունենանք. Գրիգորյան Բաց հարթակ․ TRIPP-ի իրականացման... 20:38
Գերմանական ուղղություն․ Հայաստանի նոր ռազմավարական հնարավորությունները Գերմանական ուղղություն․ Հայաստանի նոր... 19:44
Օրը՝ 60 վայրկյանում | 11.12.2025 Օրը՝ 60 վայրկյանում | 11.12.2025 20:36
  • Հաղորդումներ
  • Աշխարհ
  • Առողջապահություն
  • Քաղաքականություն
  • Տնտեսություն
  • Հասարակություն
    • Ազգային անվտանգություն
  • Իրավունք
  • Հետաքննություն
  • Բանակ
    • Իրավիճակը սահմանին
  • Լեռնային Ղարաբաղ
  • Արտակարգ դրություն
  • Մարզեր
  • Հարձակում Լեռնային Ղարաբաղի վրա
  • Սփյուռք
  • Մշակույթ
  • Սպորտ
  • Տարածաշրջան
Քաղաքականություն 20:2212 Ապր, 2025

Փաստացի հակամարտություն չկա, սակայն փաստաթղթերի մակարդակով չկա ստորագրված և վավերացված համաձայնագիր. Միրզոյան

Հարց. Պարո՛ն Միրզոյան, նախորդ ամսվա ընթացքում, խաղաղության հաստատմանն ուղղված բանակցությունները հաջողությամբ ավարտելուց հետո, Ձեր ղեկավարած արտաքին գործերի նախարարությունը հայտարարություն տարածեց՝ նշելով, որ խաղաղության համաձայնագիրը պատրաստ է ստորագրման: Դուք հենց նոր լսեցիք Ձեր ադրբեջանցի գործընկերոջ կողմից հնչեցված այն մտահոգությունները, որոնք Բաքուն ունի մինչ այս համաձայնագիրը կստորագրվի: Արդյոք Երևանը պատրա՞ստ է արձագանքել այդ մտահոգություններին: Եվ արդյոք Դուք ունե՞ք որևէ խնդիր այդ համաձայնագրի առնչությամբ:

Արարատ Միրզոյան. Շատ շնորհակալ եմ հրավերի համար: Ես նույնպես միանում եմ իմ գործընկերոջը և շնորհակալություն եմ հայտնում այս հիանալի դիվանագիտական ֆորումի կազմակերպիչներին:

Ինչ վերաբերում է Ձեր հարցին, ապա գիտեք՝ սա մոտեցման հարց է: Չեմ կարծում, որ անցյալի մեջ խորանալն այս պահին կառուցողական կլինի և կօգնի մեզ բոլորիս հասնել կառուցողական և բոլորի համար օգտակար լուծումների:

Ես կնախընտրեի կենտրոնանալ ներկայի և ապագայի վրա, քանի որ եթե մենք կենտրոնանանք խոչընդոտների վրա, պատմության հարցերի վրա, սկսենք քննարկել՝ որ տարածքը 100 տարի առաջ ում էր պատկանում, կամ ով է մյուս ազգից ավելի շատ մարդ սպանել, կարծում եմ՝ այդպես մենք համատեղ կերպով կհանգենք նոր հակամարտության: Մինչդեռ Հայաստանի Հանրապետության կառավարության և հայ ժողովրդի ցանկությունը, առնվազն մեր կողմից, մեր տարածաշրջանում տևական խաղաղություն հաստատելն է, այդ թվում՝ մենք քննարկում ենք հարաբերությունների կարգավորումն Ադրբեջանի հետ:

Դուք լիովին ճիշտ եք. երկար բանակցություններից հետո մեզ հաջողվեց համաձայնության գալ խաղաղության համաձայնագրի նախագծի տեքստի շուրջ, և մենք նույնպես առաջարկեցինք անմիջապես սկսել խորհրդակցությունները՝ խաղաղության համաձայնագրի ստորագրման վայրը, ժամանակը և օրը որոշելու համար:

Արդյոք այս խաղաղության համաձայնագիրը, համաձայնեցված տեքստը պատասխանո՞ւմ է բոլոր հնարավոր հարցերին: Իհարկե՝ ոչ: Եվ ես կարծում եմ, որ աշխարհում չկա մի համաձայնագիր, որը պատասխանում է բոլոր հնարավոր հարցերին և ընդգրկում է բոլոր հնարավոր խնդիրները: Սա հիմք է, սա հարաբերությունների սկիզբ է: Եվ իհարկե կան բազմաթիվ հարցեր, որոնք մնում են բաց, և մենք կարող ենք շարունակել մեր քննարկումները բոլոր խնդիրների շուրջ, կարող ենք շարունակել համագործակցության նոր հնարավորությունների ուսումնասիրումը, քանի որ սա ընդամենը սկիզբ է: Եվ կարևոր է նշել, որ այս համաձայնագրի համաձայնեցված տեքստում կա դրույթ, որի համաձայն ստեղծվում է երկկողմ հանձնաժողով՝ բոլոր մնացած հարցերը քննարկելու համար, այդ թվում՝ պայմանագրի այս կամ այն դրույթի մեկնաբանության հետ կապված առաջացող հարցերը: 

Եվ կրկին, սա նորից մոտեցման հարց է: Ի՞նչ ենք մենք՝ որպես արտաքին գործերի նախարարներ, այս քննարկման ընթացքում առաջարկում մեր հասարակություններին: Ի՞նչ ենք մենք՝ որպես պետություններ, առաջարկում տարածաշրջանին, աշխարհին: Նորից անցյա՞լ վերադառնալ, թե՞ համատեղ ապագա կառուցել և բարօրություն ապահովել մեր քաղաքացիների համար: Մենք վստահ ենք, որ արդեն իսկ առկա են բոլոր նախադրյալները, դրական նախադրյալները այս համաձայնագիրը ստորագրելու, երկխոսության նոր փուլ սկսելու, նոր մակարդակ, կամ եթե կուզեք՝ բացելու հարաբերությունների նոր դարաշրջան, խաղաղ հարաբերությունների և բարգավաճման՝ Հարավային Կովկասում և դրանից անդին, ավելի լայն տարածաշրջանում: Այսպիսին է մեր մոտեցումը:

Նախարար Բայրամովը խոսեց շատ կոնկրետ պայմանների կամ նախապայմանների մասին: Գիտեք, Մինսկի ձևաչափի մասին է խոսքը: Մենք մի քանի անգամ արտահայտել ենք մեր պատրաստակամությունը՝ սկսել և նախաձեռնել Մինսկի ձևաչափի կառույցների լուծարման գործընթացը: Այդ կառույցները կարող են լուծարվել այն դեպքում, երբ հակամարտություն չկա: Ուստի սա բավական հետաքրքիր հարց է. ունե՞նք արդյոք այսօր հակամարտություն, թե՞ ոչ: Գետնի վրա, փաստացի, հակամարտություն չկա, սակայն փաստաթղթերի մակարդակով չկա խաղաղության և միջպետական հարաբերությունների հաստատման մասով ստորագրված և վավերացված համաձայնագիր: 

Այսպիսով՝ մենք կարող ենք շարունակել փիլիսոփայել այս հարցի շուրջ, բայց լուծումը մեզ համար, առնվազն մեզ համար, ակնհայտ է: Մենք պետք է ստորագրենք համաձայնագիրը, ինստիտուցիոնալ կերպով վերջ դնենք այս հակամարտությանը, լուծարել այդ կառույցները հենց նույն օրը, եթե ցանկանում եք՝ նույն պահին, կամ, չգիտեմ, տասը րոպե անց, կամ մի փաստաթղթից հետո մյուսը ստորագրվի: Ես նույնիսկ չեմ ասում, թե որ փաստաթուղթը պետք է առաջինը ստորագրվի: Եկե՛ք ստորագրենք խաղաղության պայմանագիրը: Եկե՛ք ստորագրենք համատեղ դիմում ԵԱՀԿ անդամ պետություններին կամ քարտուղարությանը՝ լուծարման վերաբերյալ: Եկե՛ք ստեղծենք երկկողմ հանձնաժողով, որի մասին ես հենց նոր խոսում էի, և սկսենք բոլոր հնարավոր հարցերի քննարկումը:

Նախարար Բայրամովը նաև խոսեց Հայաստանի Սահմանադրության մասին: Լավ, եթե կուզեք՝ ես էլ կասեմ. մենք նույնպես ունենք մտահոգություն՝ կապված Ադրբեջանի Հանրապետության Սահմանադրության հետ: Եվ մենք սա չենք ասում ուղղակի՝ հայելային սկզբունքով մտահոգություն հայտնելու կամ պայման ապահովելու նպատակով: Ես կարող եմ բացատրել: Հայաստանի Հանրապետության Սահմանադրությունը հղում է կատարում Անկախության հռչակագրին՝ այն փաստաթղթին, որով Ադրբեջանի Հանրապետությունը հռչակում է իրեն որպես Ադրբեջանի Առաջին (Ժողովրդավարական) Հանրապետության իրավահաջորդ: Եվ մենք բոլորս էլ գիտենք, որ Ադրբեջանի Առաջին Հանրապետությունը հռչակել է իր ինքնիշխանությունը շատ ավելի մեծ տարածքների վրա, քան այսօրվա Ադրբեջանի Հանրապետությունն է՝ ներառյալ Հայաստանի ներկայիս ինքնիշխան տարածքների շուրջ 60 %-ի վրա կամ ավելի:

Այսպիսով՝ սա կրկին մոտեցման հարց է: Որ կողմի՞ց ենք սկսում: Արդյո՞ք պետք է նախ բոլոր հարցերին ունենանք պատասխաններ, նոր միայն կառուցենք հարաբերություններ: Թե՞ պետք է հիմնվենք այն ձեռքբերումների վրա, որոնք արդեն ունենք: Հիմա ունենք աննախադեպ իրավիճակ. Հայաստանը և Ադրբեջանը, կրկնում եմ՝ խնդրում եմ կենտրոնանալ այս փաստի վրա, Հայաստանը և Ադրբեջանը համաձայնության են եկել իրենց միջև համաձայնագրի տեքստի շուրջ՝ ճանաչելով միմյանց տարածքային ամբողջականությունն այն սահմաններով, որոնք գոյություն ունեին Խորհրդային Միության փլուզման պահին: Այս նախադասությունը տալիս է բազմաթիվ հարցերի և մտահոգությունների պատասխաններ: Արդյոք մենք պատրաստվում ենք կառուցե՞լ այս հիմքի վրա, թե՞ մենք պատրաստվում ենք խարխլել այս շատ շոշափելի, պատմական ձեռքբերումը, իսկ հետո բերել մեկ այլ հարց բանակցությունների սեղանին, և հետո՝ մեկ այլ հարց: Սա կարող է վերածվել անվերջ գործընթացի: Արդյոք մենք կենտրոնանում ենք ապագայի՞, թե՞ անցյալի վրա: Սա է հարցը:

Հարց․ Պարոն Միրզոյան, այնպես է հնչում, կարծես Դուք ցանկանում եք, որ համաձայնագիրը ստորագրվի, իսկ հարցերը լուծվեն ավելի ուշ փուլում։ Սակայն մենք լսեցինք նախարար Բայրամովի՝ սահմանադրական փոփոխությանն առնչվող հայտարարությունը, որի համաձայն, ըստ նրա, Հայաստանի Սահմանադրությունն այժմ արձանագրում է, որ Ղարաբաղը Հայաստանի մաս է։ Ընդունո՞ւմ եք արդյոք, որ սա կարող է մտահոգիչ լինել Բաքվի համար։

Արարատ Միրզոյան․ Շնորհակալ եմ այս հարցի համար։ Ես պաշտոնապես հայտարարում եմ, որ մեր Սահմանադրությունը, որը հանրային փաստաթուղթ է, կարող եք ստուգել և ուղղել ինձ, եթե սխալվում եմ, բայց վստահեցնում եմ՝ ես չեմ սխալվում, Հայաստանի Հանրապետության Սահմանադրությունում չկա որևէ ձևակերպում, որն ասում է, որ Ղարաբաղը Հայաստանի մաս է։ Չկա։ Ընդհակառակը, ես նշել եմ, որ մենք ունենք մեր մտահոգությունները՝ կապված Ադրբեջանի Սահմանադրության հետ։ Բայց հարցն այն է՝ ինչո՞ւ մենք շարունակաբար չենք բարձրացնում այդ հարցը։ Որովհետև հենց այդ համաձայնագրի տեքստում կան մի շարք դրույթներ։ Դրանցից մեկը ճանաչում է միմյանց տարածքային ամբողջականությունն այնպիսի ձևակերպմամբ, որը լիովին ընդունելի է թե՛ ձեզ, թե՛ մեզ համար, քանի որ մենք արդեն համաձայնել ենք այդ դրույթի շուրջ։ Բացի դրանից՝ կա դրույթ, որ համաձայնագրի կողմերը չեն կարող հղում անել իրենց ներքին օրենսդրությանը՝ համաձայնագրի դրույթների չկատարման համար արդարացում բերելու նպատակով։ Այսինքն՝ այս ամենն արդեն հասցեագրված է։ Եվ այդ ամենին համապարփակ ու հստակ լուծում տալու ամենակարճ ճանապարհը հենց այս համաձայնագրի ստորագրումն ու վավերացումն է։

Հարց․ Արդյոք ձեր կառավարությունը պատրա՞ստ է դիտարկել Սահմանադրության հնարավոր փոփոխությունները, նույնիսկ եթե դա կարող է ներպետական մակարդակով ոչ այնքան ընդունելի լինել։

Արարատ Միրզոյան. Եվս մեկ անգամ շնորհակալություն այս հնարավորության համար՝ արձագանքելու իմ գործընկերոջ դիտարկմանը։ Այսպիսով՝ եթե մենք անցնենք իրավական կամ իրավաբանական նրբություններին, ապա կարճ բացատրություն կտամ։ Գիտեք, իրավական առումով, այո՛, մեր Սահմանադրության նախաբանում կա հղում մեր Անկախության հռչակագրին, բայց իրավական ուժ ունեն և պարտադիր են միայն Հռչակագրի այն դրույթները, որոնք բառացիորեն մեջբերված են Սահմանադրության հիմնական մասում։

Այն նախադասությունը, որի շուրջ մտահոգություն են հայտնում մեր ադրբեջանցի գործընկերները, մեջբերված չէ մեր Սահմանադրության տեքստում։ Կա ընդամենը ընդհանրական հղում Անկախության հռչակագրին, որտեղ ասվում է, որ՝ ելնելով Անկախության հռչակագրից, Հայաստանի ժողովուրդը հայտարարում է այս, այս, և այնուհետ սկսվում է Սահմանադրության հիմնական տեքստը։ Ուստի, կրկին, իրավական տեսանկյունից, աշխարհում գոյություն ունի միայն մեկ մարմին, որն իրավասու է մեկնաբանել և վերլուծել մեր Սահմանադրությունը։ Դա Հայաստանի Հանրապետության Սահմանադրական դատարանն է։

Անցած սեպտեմբերին մեր Սահմանադրական դատարանը եզրակացություն տվեց մեկ այլ փաստաթղթի վերաբերյալ, որը ստորագրվել է Հայաստանի և Ադրբեջանի միջև՝ սահմանազատման հանձնաժողովների համատեղ աշխատանքի կանոնակարգի վերաբերյալ։ Այդ կանոնակարգում նշվում է, որ սահմանազատումն իրականացվում է՝ ելնելով Ալմա-Աթայի հռչակագրից, որը, քիչ թե շատ, նույն միտքն է արտահայտում, որ մեր սահմաններն այն սահմաններն են, որոնք գոյություն ունեին մեր՝ որպես խորհրդային սոցիալիստական հանրապետություններ, մինչև Խորհրդային Միության փլուզման պահը։ Այսպիսով՝ անցած սեպտեմբերին մեր Սահմանադրական դատարանը հաստատեց, և դա հանրային փաստաթուղթ է, որ այդ սկզբունքը՝ սահմանների սկզբունքը, ինչը նշանակում է նաև, որ մենք չունենք տարածքային հավակնություններ այդ սահմաններից դուրս, ինչը լիովին համահունչ է մեր Սահմանադրությանը։ Եվ վերջ։

Այսպիսով՝ եթե մենք հիմա ստորագրենք այս համաձայնագիրը, ապա վավերացման գործընթացի ընթացքում այն կրկին կուղարկվի Սահմանադրական դատարան։ Եթե մեր Սահմանադրական դատարանը ևս մեկ անգամ հայտարարի, որ այս փաստաթուղթը համապատասխանում է մեր Սահմանադրությանը, դա կլինի ևս մեկ ապացույց, որ այդ հարցը փակված է, հասցեագրված է, և որևէ խոչընդոտ չկա։ Եթե, տեսականորեն, մեր Սահմանադրական դատարանն այլ բան ասի, ապա դա կլինի այլ իրավիճակ։ Այդ դեպքում մենք կվերադառնանք ձեզ մոտ և կքննարկենք այլ հնարավորություններ։ Այսքանը։

Բայց կրկին՝ գիտեք, սա քաղաքական կամքի հարց է։ Սա կողմնորոշման հարց է։ Սա այն հարցի մասին է, թե ինչի վրա ենք կենտրոնանում. մենք կառուցո՞ւմ ենք խաղաղություն, օգտագործելո՞ւ ենք հնարավորությունները, թե՞ փակելու ենք գործընթացը՝ ունենալով մտահոգություններ։ Եթե կամք ունենք օգտագործելու հնարավորությունները, ապա ճանապարհը կգտնենք։

Հարց. Հաշվի առնելով, թե որքան փխրուն է վստահությունը, արդյո՞ք կան միջոցներ, որոնցով Հայաստանի ղեկավարությունը կարող է հավաստիացնել Բաքվի իր գործընկերներին, որ Հայաստանի ներկայիս ուղին անշրջելի է, նույնիսկ եթե քաղաքական քամիները փոխվեն երկրում կամ տարածաշրջանում:

Արարատ Միրզոյան. Բավական հետաքրքիր դիտարկում էր, շնորհակալ եմ։ Իհարկե, ես կարող եմ համաձայնել որոշ մոտեցումների և նկատառումների հետ, իսկ մյուսների հետ՝ չհամաձայնել, բայց մեկ կոնկրետ դրվագում Դուք շատ ճշգրիտ ընդգծեցիք մի բան. հայ հասարակությունն իրեն իսկապես խոցելի է զգում նախ և առաջ անվտանգության առումով, ինչպես նաև տնտեսական համագործակցության կամ փակ սահմանների տեսանկյունից: Հայաստանի Հանրապետության սովորական քաղաքացին կարող է միևնույն օրը լսել Հայաստանի Հանրապետության կառավարության կողմից՝ խաղաղության օրակարգի վերաբերյալ, հավաստիացումներ և առաջարկներ՝ հարևանների հետ խաղաղություն կառուցելու, սահմանները բացելու, տարածաշրջանում թշնամության էջը շրջելու, նոր դարաշրջան բացելու վերաբերյալ:

Միևնույն ժամանակ մենք բոլորս հիշում ենք, որ դեռ կան չափազանց զգայուն հարցեր: Վերքերը շատ թարմ են, և դժվար է խոսել հնարավոր համագործակցության մասին, բայց Հայաստանի Հանրապետության սովորական քաղաքացին կարող է լսել կամ տեսնել իր առօրյա կյանքում լրահոսում բազմաթիվ հավաստիացումներ այս մասին: Եվ միևնույն օրն այդ նույն քաղաքացին Ադրբեջանի կողմից կարող է լսել մի քանի սպառնալիքներ, այդ թվում՝ նորից ուժի կիրառման սպառնալիքներ, այդ թվում՝ տարածքային ամբողջականության չճանաչման մասին հայտարարություններ, այդ թվում՝ սպառնալիքներ, որոնք պարունակում են պահանջներ Հայաստանի Հանրապետության միջազգայնորեն ճանաչված տարածքային ամբողջականության նկատմամբ: Դա կարող է հնչել Ազգային ժողովի պատգամավորի մակարդակով, կառավարության հետ սերտորեն առնչվող մեդիա հարթակներից, բարձրաստիճան պաշտոնյաների մակարդակով: Այսպիսով՝ այդ սպառնալիքը կախված է օդում:

Կա ընտրության հնարավորություն. մեզ համար, մեր ադրբեջանցի, վրացի, թուրք ընկերների համար: Կա ընտրություն. սպասել ևս հարյուր կամ երկու հարյուր տարի, որպեսզի համոզվենք, որ փոփոխություններն անշրջելի են, կամ սկսել գործընթաց՝ դնելով մեկ աղյուս, հետո՝ մեկ այլ աղյուս, հետո ևս մեկը՝ այս կերպ կառուցելով խաղաղ տարածաշրջան, հաստատել համագործակցություն՝ էներգետիկ ծրագրեր, տարանցիկ ծրագրեր: Դուք անդրադարձաք օդային կապի թեմային, ես կարող եմ նաև մի փոքր ավելին մանրամասնել այդ մասին, ինտերնետ մալուխներ, զբոսաշրջություն: Համագործակցության այնքան շատ ուղիներ կան, և ես հավատում եմ, որ Վրաստանը կարող է առաջնորդել  տարածաշրջանում: Մենք կարող ենք կապել հասարակություններին՝ ոչ միայն Հայաստանի և Ադրբեջանի հասարակություններին, այլ նաև՝ Վրաստանի և Թուրքիայի:

Մենք ապրում ենք 21-րդ դարում: Կրկին, սա ընտրության հարց է: Կարող ես սպասել ևս երկու հարյուր տարի, կամ կարող ես սկսել աղյուսներ դնել և կառուցել ամուր պատ: Մենք ընտրում ենք համագործակցությունը, բայց մենք չենք կարող համագործակցել ինքներս մեզ հետ: Պետք է լինի նաև մեր հարևանը՝ մյուս կողմում, որը ևս պատրաստ կլինի համագործակցության:

Օրինակ, չհնչելու համար չափազանց իդեալիստական և չխուսափելով կոնկրետ մանրամասներից՝ ես կբերեմ մի օրինակ: Մենք վերջերս առաջարկ ենք արել Ադրբեջանին՝ հաղորդակցությունների հաստատման վերաբերյալ, համաձայն որի՝ նրանք հասանելիություն կստանան մեր երկաթուղային ենթակառուցվածքներին, իսկ մենք հասանելիություն կստանանք նրանց տարածաշրջանային երկաթուղային ենթակառուցվածքներին: Մենք հասկանում ենք, որ Հայաստանի հարավում կա 45 կիլոմետր, որն հավանաբար կամ թերևս ակնհայտորեն ամենակարճ ճանապարհն է Ադրբեջանի երկու հատվածները կապելու համար, և մենք առաջարկել ենք կիրառել ժամանակակից տեխնոլոգիաներ: Կան էլեկտրոնային սկաներներ, որոնք թույլ կտան մեզ խուսափել ապրանքների, բեռների ֆիզիկական զննությունից, կիրառել էլեկտրոնային հայտարարագրեր, որոնք կարող են փոխանակվել համապատասխան կառույցների միջև:

Սա թույլ կտա առավելագույն արագությամբ իրականացնել անցումը և այլն: Մենք արեցինք շատ կոնկրետ առաջարկ, սակայն դրական պատասխան չկա: Հնարավոր է՝  նրանք ունեն հիմնավոր մտահոգություններ, չգիտեմ, բայց կրկնում եմ՝ սա ընտրության հարց է:  

Դիտումների քանակ185
facebook icon twitter icon
Հիմա եթերում
Լրահոս
  • «ԱյԴի բանկ»-ը 2025-ի 9 ամսում 6 մլրդ 15 մլն դրամի հարկ ու տուրք է վճարել 01:0212 Դեկ, 2025
  • Վրաստանի և Ադրբեջանի վարչապետները քննարկել են տարածաշրջանային հարցեր 00:4812 Դեկ, 2025
  • «Երևանյան երկխոսություն» համաժողովի և Դելֆիի տնտեսական ֆորումի միջև ստորագրվել է համագործակցության հուշագիր 00:2612 Դեկ, 2025
  • Նոր ֆինանսական բուրգ՝ տելեգրամյան ալիքում. այն կրկնօրինակում է արդեն փլուզված «Սիթի բայք»-ին 00:1512 Դեկ, 2025
  • Հայաստանի չեմպիոն «Նոան» 2։1 հաշվով հաղթել է «Լեգիային» 23:5611 Դեկ, 2025
  • 200 հազար և ավելին ստացող մեր քաղաքացիների համար` առավել պատկերավոր. Ավանեսյանը ներկայացրել է ապահովագրավճարի սխեման 23:3811 Դեկ, 2025
  • Ջրատարը Արտենի կհասնի եկող տարի. խմելու ջրի 30 տարվա խնդիրը կլուծվի 23:1711 Դեկ, 2025
  • Սերժ Սարգսյանի գործով գեներալները հրաժարվել են իրենց ցուցմունքներից. հրապարակվեց նրանց մեղադրանքը 23:0011 Դեկ, 2025
  • Լիլյա Աֆրիկյանը Կատար կգործուղվի 22:5111 Դեկ, 2025
  • Լևոն Արոնյանը հաղթել է Մագնուս Կարլսենին ու դարձել Ֆիշերի արագ շախմատի մրցաշարի հաղթող 22:3711 Դեկ, 2025
  • Հրդեհ բեռնատարում․ տուժածներ չկան 22:3111 Դեկ, 2025
  • Հայաստանը կարևորում է ԵԱՏՄ արտաքին տնտեսական հարաբերությունների աշխարհագրության ընդլայնումը.վարչապետ 22:2311 Դեկ, 2025
  • Բախվել են ավտոմեքենաներ 22:1011 Դեկ, 2025
  • Հարցազրույց Ռուբեն Բաբայանի հետ 22:0111 Դեկ, 2025
  • Հայաստանը դատախազ կգործուղի Եվրաջասթ 21:4411 Դեկ, 2025
  • Նոր կանոններ վարչական բողոքների համար. Սրբուհի Գալյանը առաջարկվող փոփոխություններն է ներկայացնում 21:1011 Դեկ, 2025
  • Լուրեր 21:00 | Բյուջեից ահռելի ծախս է արվում, որ Ղարաբաղից տեղահանվածները մնան ՀՀ-ում. վարչապետ 21:0011 Դեկ, 2025
  • «Սևան» ազգային պարկի գործարքների մի մասը կնքվել են մայրերի, զոքանչների անունով. Աննա Վարդապետյան 20:5811 Դեկ, 2025
  • Շիրվանզադեի «Քաոս»-ը՝ Կապանի թատրոնի 90-ամյակին 20:5411 Դեկ, 2025
  • CirculUp. 3 տարի շրջանաձև տնտեսության ոլորտում 20:5111 Դեկ, 2025
  • Դեկտեմբեր 11-ը՝ 60 երկվայրկեանի մէջ. արևմտահայերէն լուրեր 20:4811 Դեկ, 2025
  • 2 անշարժ գույք, 2576 դոլար. ՀՀ առողջապահության նախարար Անահիտ Ավանեսյանի հայտարարագիրը 20:4211 Դեկ, 2025
  • Օրը՝ 60 վայրկյանում | 11.12.2025 20:3611 Դեկ, 2025
  • Գորիսի և Արարատի տարածաշրջանների ավտոճանապարհներին մառախուղ է 20:2911 Դեկ, 2025
  • Պուտինն իր աջակցությունն է հայտնել Վենեսուելայի կառավարության ուղեգծին՝ ուղղված ազգային շահերի և ինքնիշխանության պաշտպանությանը. Կրեմլ 20:2411 Դեկ, 2025
  • Ամանորյա միջոցառումների կազմակերպման առնչությամբ մայրաքաղաքի կենտրոնում երթևեկության փոփոխություններ կլինեն 20:1711 Դեկ, 2025
  • Արևմտահայերէն լուրեր. Դեկտեմբեր 11. 2025 20:1211 Դեկ, 2025
  • Հայաստանը մնում է ՀԱՊԿ-ի լիիրավ անդամ և պահպանում է բոլոր իրավունքներն ու պարտավորությունները. Զախարովա 20:0411 Դեկ, 2025
  • ԱՄՆ Ներկայացուցիչների պալատը հաստատել է 2026 թվականի ռազմական բյուջեն 19:5911 Դեկ, 2025
  • Տարածաշրջանում տեղի ունեցող դրական փոփոխությունները բացում են տնտեսական համագործակցության խորացման նոր հնարավորություններ. վարչապետ 19:5211 Դեկ, 2025
  • Դուդուկի գործարանային արտադրություն 19:4411 Դեկ, 2025
  • Ռուսական բիզնեսը սկսել է զգուշությամբ վերաբերվել Հայաստանի հետ աշխատանքին. Օվերչուկ 19:3711 Դեկ, 2025
  • Ռուսաստանը մտադիր չէ հարձակվել Եվրոպայի կամ ՆԱՏՕ-ի վրա և պատրաստ է դա գրավոր արձանագրել. Լավրով 19:3111 Դեկ, 2025
  • Անցած 1 օրում գրանցվել է 10 ավտովթար․1 մարդ զոհվել է, 19-ը՝ վիրավորվել 19:2611 Դեկ, 2025
  • Զբոսաշրջային գյուղերի համար կմշակվի կառավարման պլան 19:2111 Դեկ, 2025
  • Հայաստանում կանցկացվի «Կոնկուրս Մոնդիալ դե Բրյուսել 2026» գինու միջազգային համտես-մրցույթի միջոցառումը 19:1411 Դեկ, 2025
  • Վրաստանի ու Ադրբեջանի վարչապետները քննարկել են երկկողմ օրակարգի հարցեր 19:0611 Դեկ, 2025
  • Լուրեր 19:00 | Սևանի ափամերձ 34 հողամասում կառուցված գույքերը ենթակա են քանդման. ովքեր են տերերը 19:0011 Դեկ, 2025
  • Տեղահանվածների վերադարձի հարցը հանելը նշանակում է բացառել որևէ կոնֆլիկտ. վարչապետի առաջարկը Բաքվին 18:5811 Դեկ, 2025
  • Էլեկտրոնային տոմսերի միասնական ավտոմատացված համակարգում կներառվի ևս 18 մասնաճյուղ-թանգարան 18:5211 Դեկ, 2025
  • Լոռու մարզի Յաղդան գյուղի 13-րդ դարի կամրջի նորոգման, ամրակայման և վերականգնման համար գումար կհատկացվի 18:4411 Դեկ, 2025
  • Թաիլանդի և Կամբոջայի միջև բախումները շարունակվում են 18:3611 Դեկ, 2025
  • Գործադիրի որոշմամբ կապահովվի անհուսալի վարկ ունեցող անձանց տնտեսական ակտիվությունը խթանելու միջոցառման շարունակականությունը 18:2711 Դեկ, 2025
  • Տարբեր կոնվենցիաների շրջանակներում ստանձնած պարտավորությունները պետք է իրացվեն համադրված, միավորված ծրագրերի ու ներդրումների միջոցով. ՇՄ նախարար 18:1811 Դեկ, 2025
  • Արթուր Բազեյանը աշխարհի առաջնության բրոնզե մեդալակիր է 18:0911 Դեկ, 2025
  • Համայնքային ոստիկաններն ու Գվարդիայի ծառայողները ապօրինի ձեռնարկատիրության դեպք են բացահայտել 18:0611 Դեկ, 2025
  • ԱՄՆ Ներկայացուցիչների պալատն ընդունել է երկրի 2026 թվականի պաշտպանության բյուջեի օրինագիծը 17:5911 Դեկ, 2025
  • ԿԸՀ-ն Երևանի ավագանու ՔՊ խմբակցության անդամ Կիմա Աբրահամյանի մանդատը տրամադրել է Խորեն Հովհաննիսյանին 17:5111 Դեկ, 2025
  • Հայաստանը 2026 թվականի համար կստանա 15 հազար էլեկտրոմոբիլի անմաքս քվոտա. Գևորգ Պապոյան 17:4411 Դեկ, 2025
  • Հայաստանը կմասնակցի «ԷՔՍՊՈ-2027» համաշխարհային ցուցահանդեսին 17:4211 Դեկ, 2025
  • ՀՀ ԱԳՆ գլխավոր քարտուղարը Հունաստանի իր գործընկերոջ հետ քննարկել է ՀՀ-ԵՄ օրակարգը 17:3411 Դեկ, 2025
  • Համալրվել են Ընտրատարածքային ընտրական հանձնաժողովների թափուր պաշտոնները 17:2311 Դեկ, 2025
  • ԿԳՄՍ նախարարը Լեհաստանում հանդիպել է հայ արվեստագետների և մշակութային գործիչների հետ 17:1411 Դեկ, 2025
  • Երթևեկության կազմակերպման փոփոխություն Տիտոգրադյան–Այվազավսկու փողոցների խաչմերուկում 17:0611 Դեկ, 2025
  • Լուրեր 17:00 | Անդրադարձ՝ եկեղեցու նորոգմանը. վարչապետի հանդիպումը Համբուրգի հայ համայնքի հետ 17:0011 Դեկ, 2025
  • Քննարկել են Հայաստանի և Թուրքմենստանի քաղաքական, տնտեսական, կրթամշակութային և այլ ոլորտներում համագործակցության հեռանկարները 16:5811 Դեկ, 2025
  • Կապահովվի մարզերում առաջնահերթ լուծում պահանջող, անհետաձգելի համարվող ծրագրերի իրականացումը 16:4911 Դեկ, 2025
  • Արփինե Սարգսյանը Բրյուսելում մասնակցել է Միգրանտների անօրինական միգրացիայի կազմակերպման դեմ պայքարի գլոբալ դաշինքի միջազգային համաժողովին 16:4111 Դեկ, 2025
  • Մեկնարկել է Եվրասիական միջկառավարական խորհրդի նեղ կազմով նիստը. Փաշինյանը տեսանյութ է հրապարակել 16:3311 Դեկ, 2025
  • Խորհրդարանում հյուրընկալվել են Բենիլյուքսի երկրների ԱԳՆ քաղաքական տնօրենները 16:3111 Դեկ, 2025
  • Բարի և լավ օր եմ մաղթում և սիրում եմ բոլորիդ. Փաշինյանը տեսանյութ է հրապարակել 16:2611 Դեկ, 2025
  • Հակակոռուպցիոն կոմիտեն 2025-ի 11 ամիսների ընթացքում քննել է 2356 քրեական վարույթ՝ 252-ով ավելի նախորդ տարվա ցուցանիշից 16:1811 Դեկ, 2025
  • Երևանի պարարվեստի պետական քոլեջի սաները հանդես կգան «Մարդուկ-Ջարդուկ» բալետային ներկայացմամբ 16:0911 Դեկ, 2025
  • Շարունակվում է Սերժ Սարգսյանի և մյուսների գործով նիստը | ՈՒՂԻՂ 16:0611 Դեկ, 2025
  • Հայաստան ժամանած մարդու իրավունքների ոլորտի փորձագետները ՀՀ օմբուդսմենի գլխավորությամբ այցելել են ԵՊՀ 16:0111 Դեկ, 2025
  • Վենեսուելան ԱՄՆ-ի կողմից նավթային լցանավի կալանումը որակել է «կողոպուտ և միջազգային ծովահենության ակտ» 15:5411 Դեկ, 2025
  • Հայաստանը վճռական է՝ #CoP17-ը դարձնելու իրական գործողությունների հարթակ. ՇՄ նախարար 15:4811 Դեկ, 2025
  • Երևան-Գյումրի ճանապարհի մի հատվածի երկկողմանի երթևեկությունը կկազմակերպվի աջ երթևեկելի մասով 15:4311 Դեկ, 2025
  • Վարչապետ Նիկոլ Փաշինյանը ժամանել է Մոսկվա 15:3511 Դեկ, 2025
  • ՏԿԵ նախարարը KFW գերմանական զարգացման բանկի տնօրենի հետ քննարկել է Կապսի ջրամբարի ծրագրի իրականացման ընթացքը 15:2811 Դեկ, 2025
  • ԱՄՆ-ում մեկնարկում է «Թրամփի ոսկե քարտով» օտարերկրացիներին կացության տրամադրումը 15:1811 Դեկ, 2025
  • Համլետ Հարությունյանը նշանակվել է արդարադատության նախարարության գլխավոր քարտուղար 15:1211 Դեկ, 2025
  • Զելենսկին Գերագույն ռադայի ներկայացուցիչների հետ քննարկել է Ուկրաինայում նախագահի ընտրություն անցկացնելու հնարավորությունը 15:0111 Դեկ, 2025
  • Լուրեր 15:00 | Վարչապետը Սանկտ Պետերբուրգից մեկնել է Մոսկվա. գիշերը փակ է եղել օդային տարածքը 15:0011 Դեկ, 2025
  • Նիկոլ Փաշինյանը Մոսկվայում կմասնակցի Եվրասիական միջկառավարական խորհրդի նիստին և Գիտության և տեխնոլոգիաների ոլորտում համագործակցության միջազգային կոնֆերանսին 14:4911 Դեկ, 2025
  • Լեհաստանի մշակույթի և ազգային ժառանգության նախարարի հետ քննարկվել են համագործակցության հեռանկարները 14:4711 Դեկ, 2025
  • Թմրամիջոցներ, բջջային հեռախոսներ, wi-fi սարքեր․ ՔԿՀ-ներում հայտնաբերված արգելված իրերի՝ նոյեմբերի հաշվետվությունը 14:3311 Դեկ, 2025
  • Վահագն Խաչատուրյանն աշխատանքային այցով կլինի Թուրքմենստանում 14:1911 Դեկ, 2025
  • Արևմուտքը մեզ նման սպասում է այդ ճանապարհների ապաշրջափակմանը. Գևորգ Պապոյան 14:0711 Դեկ, 2025
  • Հանրապետության առանձին շրջաններում սպասվում են թույլ տեղումներ, լեռնային շրջաններում՝ ձյան տեսքով 13:4911 Դեկ, 2025
  • Պետք է գոնե 1 գործատուի մոտ մարդու աշխատավարձը 200 000 դրամից ավելի լինի, որպեսզի 2026-ին ընդգրկվի ապահովագրության մեջ. Ավանեսյան 13:4111 Դեկ, 2025
  • 2025 թվականին Հակակոռուպցիոն քրեական դատարանը ստացել է մոտ 400 գործ, որոնցից ավարտված է 161-ը․ ԲԴԽ անդամ 13:3111 Դեկ, 2025
  • Թրամփի և եվրոպացի առաջնորդների հետ փորձել ենք առաջընթացի հասնել Ուկրաինայի հարցում. Մակրոն 13:2211 Դեկ, 2025
  • Կստեղծվի Օպերատիվ կառավարման գրասենյակ, կգործի արտակարգ իրավիճակների կանչերի 112 հեռախոսահամարը 13:0811 Դեկ, 2025
  • Լուրեր 13:00 | Արևմուտքը սպասում է ճանապարհների բացմանը, աշխարհը հետաքրքրված է Հայաստանով. Պապոյան 13:0011 Դեկ, 2025
  • Բարեփոխումներ պետական գույքի օտարման և էլեկտրոնային աճուրդների անցկացման գործընթացում 12:5811 Դեկ, 2025
  • Մեկնարկել է հանրակրթական ուսհաստատության ղեկավարման իրավունքի հավակնորդների փաստաթղթերի ընդունումը 12:5611 Դեկ, 2025
  • Շաքարավազում սախարոզի և խոնավության ցուցանիշները համապատասխանել են սահմանված պահանջներին. ՄՍՇՊՀ 12:4611 Դեկ, 2025
  • Թաիլանդի և Կամբոջայի սահմանին մարտերը շարունակվում են 12:3711 Դեկ, 2025
  • Անահիտ Ավանեսյանի ճեպազրույցը | ՈՒՂԻՂ 12:3211 Դեկ, 2025
  • 14 համայնքի 27 սուբվենցիոն ծրագրերի համաֆինանսավորման համար 2 մլրդ 828 մլն դրամ կհատկացվի 12:2611 Դեկ, 2025
  • Մարդը բարձրագույն արժեք է, նրա իրավունքներն ու արժանապատվությունը պետք է երաշխավորված լինեն. Անահիտ Մանասյան 12:1811 Դեկ, 2025
  • Ռուսական ուժերը Կրեմենչուգում հարձակվել են էներգետիկ օբյեկտների վրա 12:1311 Դեկ, 2025
  • «Սևան» ազգային պարկին է վերադարձվել Ծովազարդ գյուղի հյուսիսարևելյան հատվածի՝ Սևան-Գավառ ճանապարհի աջ կողմում գտնվող հողամասը 12:0711 Դեկ, 2025
  • Վարդապետյանը ներկայացրել է Սևանա լճի ափամերձ տարածքներում օրենքի խախտմամբ օտարված գույքերը պետությանը վերադարձնելու մասով աշխատանքները 12:0011 Դեկ, 2025
  • Վերականգնվել է պետությանը պատճառված վնասից 25 մլն դրամը. ՔԿ 11:5511 Դեկ, 2025
  • Թրամփը կրկին խոսել է Ուկրաինայում նախագահի ընտրություն անցկացնելու անհրաժեշտության մասին 11:4711 Դեկ, 2025
  • Հանրապետության հրապարակի շենքի լավագույն օգտագործման վերլուծությունը կիրականացնի «Cushman & Wakefield»-ի ներկայացուցիչը․ Կառավարությունը միջոցներ կհատկացնի 11:3611 Դեկ, 2025
  • Հայաստանի բռնցքամարտի հավաքականը հաջողությամբ շարժվում է դեպի աշխարհի առաջնության կիսաեզրափակիչ 11:3211 Դեկ, 2025
  • Քննարկվել են հայ-քենիական համագործակցության առանցքային խնդիրները բնապահպանության ոլորտում 11:2311 Դեկ, 2025

Հեղինակային բոլոր իրավունքները պաշտպանված են

© 2025 1lurer.am

[email protected]։ Երևան, Նորք 0011, Գ․ Հովսեփյան փող., 26 շենք

+374 10 650015