• Հայ
  • Eng
  • РУС
  • Az
Քաղաքային բարեփոխումներ Քաղաքային բարեփոխումներ 19:43
Էրդողանն իմ ընկերն է, նա «պինդ ընկույզ» է. Թրամփ. «Հարևաններ» Էրդողանն իմ ընկերն է,... 19:21
Օրը՝ 60 վայրկյանում | 10.12.2025 Օրը՝ 60 վայրկյանում | 10.12.2025 19:23
  • Հաղորդումներ
  • Աշխարհ
  • Առողջապահություն
  • Քաղաքականություն
  • Տնտեսություն
  • Հասարակություն
    • Ազգային անվտանգություն
  • Իրավունք
  • Հետաքննություն
  • Բանակ
    • Իրավիճակը սահմանին
  • Լեռնային Ղարաբաղ
  • Արտակարգ դրություն
  • Մարզեր
  • Հարձակում Լեռնային Ղարաբաղի վրա
  • Սփյուռք
  • Մշակույթ
  • Սպորտ
  • Տարածաշրջան
Քաղաքականություն 20:2212 Ապր, 2025

Փաստացի հակամարտություն չկա, սակայն փաստաթղթերի մակարդակով չկա ստորագրված և վավերացված համաձայնագիր. Միրզոյան

Հարց. Պարո՛ն Միրզոյան, նախորդ ամսվա ընթացքում, խաղաղության հաստատմանն ուղղված բանակցությունները հաջողությամբ ավարտելուց հետո, Ձեր ղեկավարած արտաքին գործերի նախարարությունը հայտարարություն տարածեց՝ նշելով, որ խաղաղության համաձայնագիրը պատրաստ է ստորագրման: Դուք հենց նոր լսեցիք Ձեր ադրբեջանցի գործընկերոջ կողմից հնչեցված այն մտահոգությունները, որոնք Բաքուն ունի մինչ այս համաձայնագիրը կստորագրվի: Արդյոք Երևանը պատրա՞ստ է արձագանքել այդ մտահոգություններին: Եվ արդյոք Դուք ունե՞ք որևէ խնդիր այդ համաձայնագրի առնչությամբ:

Արարատ Միրզոյան. Շատ շնորհակալ եմ հրավերի համար: Ես նույնպես միանում եմ իմ գործընկերոջը և շնորհակալություն եմ հայտնում այս հիանալի դիվանագիտական ֆորումի կազմակերպիչներին:

Ինչ վերաբերում է Ձեր հարցին, ապա գիտեք՝ սա մոտեցման հարց է: Չեմ կարծում, որ անցյալի մեջ խորանալն այս պահին կառուցողական կլինի և կօգնի մեզ բոլորիս հասնել կառուցողական և բոլորի համար օգտակար լուծումների:

Ես կնախընտրեի կենտրոնանալ ներկայի և ապագայի վրա, քանի որ եթե մենք կենտրոնանանք խոչընդոտների վրա, պատմության հարցերի վրա, սկսենք քննարկել՝ որ տարածքը 100 տարի առաջ ում էր պատկանում, կամ ով է մյուս ազգից ավելի շատ մարդ սպանել, կարծում եմ՝ այդպես մենք համատեղ կերպով կհանգենք նոր հակամարտության: Մինչդեռ Հայաստանի Հանրապետության կառավարության և հայ ժողովրդի ցանկությունը, առնվազն մեր կողմից, մեր տարածաշրջանում տևական խաղաղություն հաստատելն է, այդ թվում՝ մենք քննարկում ենք հարաբերությունների կարգավորումն Ադրբեջանի հետ:

Դուք լիովին ճիշտ եք. երկար բանակցություններից հետո մեզ հաջողվեց համաձայնության գալ խաղաղության համաձայնագրի նախագծի տեքստի շուրջ, և մենք նույնպես առաջարկեցինք անմիջապես սկսել խորհրդակցությունները՝ խաղաղության համաձայնագրի ստորագրման վայրը, ժամանակը և օրը որոշելու համար:

Արդյոք այս խաղաղության համաձայնագիրը, համաձայնեցված տեքստը պատասխանո՞ւմ է բոլոր հնարավոր հարցերին: Իհարկե՝ ոչ: Եվ ես կարծում եմ, որ աշխարհում չկա մի համաձայնագիր, որը պատասխանում է բոլոր հնարավոր հարցերին և ընդգրկում է բոլոր հնարավոր խնդիրները: Սա հիմք է, սա հարաբերությունների սկիզբ է: Եվ իհարկե կան բազմաթիվ հարցեր, որոնք մնում են բաց, և մենք կարող ենք շարունակել մեր քննարկումները բոլոր խնդիրների շուրջ, կարող ենք շարունակել համագործակցության նոր հնարավորությունների ուսումնասիրումը, քանի որ սա ընդամենը սկիզբ է: Եվ կարևոր է նշել, որ այս համաձայնագրի համաձայնեցված տեքստում կա դրույթ, որի համաձայն ստեղծվում է երկկողմ հանձնաժողով՝ բոլոր մնացած հարցերը քննարկելու համար, այդ թվում՝ պայմանագրի այս կամ այն դրույթի մեկնաբանության հետ կապված առաջացող հարցերը: 

Եվ կրկին, սա նորից մոտեցման հարց է: Ի՞նչ ենք մենք՝ որպես արտաքին գործերի նախարարներ, այս քննարկման ընթացքում առաջարկում մեր հասարակություններին: Ի՞նչ ենք մենք՝ որպես պետություններ, առաջարկում տարածաշրջանին, աշխարհին: Նորից անցյա՞լ վերադառնալ, թե՞ համատեղ ապագա կառուցել և բարօրություն ապահովել մեր քաղաքացիների համար: Մենք վստահ ենք, որ արդեն իսկ առկա են բոլոր նախադրյալները, դրական նախադրյալները այս համաձայնագիրը ստորագրելու, երկխոսության նոր փուլ սկսելու, նոր մակարդակ, կամ եթե կուզեք՝ բացելու հարաբերությունների նոր դարաշրջան, խաղաղ հարաբերությունների և բարգավաճման՝ Հարավային Կովկասում և դրանից անդին, ավելի լայն տարածաշրջանում: Այսպիսին է մեր մոտեցումը:

Նախարար Բայրամովը խոսեց շատ կոնկրետ պայմանների կամ նախապայմանների մասին: Գիտեք, Մինսկի ձևաչափի մասին է խոսքը: Մենք մի քանի անգամ արտահայտել ենք մեր պատրաստակամությունը՝ սկսել և նախաձեռնել Մինսկի ձևաչափի կառույցների լուծարման գործընթացը: Այդ կառույցները կարող են լուծարվել այն դեպքում, երբ հակամարտություն չկա: Ուստի սա բավական հետաքրքիր հարց է. ունե՞նք արդյոք այսօր հակամարտություն, թե՞ ոչ: Գետնի վրա, փաստացի, հակամարտություն չկա, սակայն փաստաթղթերի մակարդակով չկա խաղաղության և միջպետական հարաբերությունների հաստատման մասով ստորագրված և վավերացված համաձայնագիր: 

Այսպիսով՝ մենք կարող ենք շարունակել փիլիսոփայել այս հարցի շուրջ, բայց լուծումը մեզ համար, առնվազն մեզ համար, ակնհայտ է: Մենք պետք է ստորագրենք համաձայնագիրը, ինստիտուցիոնալ կերպով վերջ դնենք այս հակամարտությանը, լուծարել այդ կառույցները հենց նույն օրը, եթե ցանկանում եք՝ նույն պահին, կամ, չգիտեմ, տասը րոպե անց, կամ մի փաստաթղթից հետո մյուսը ստորագրվի: Ես նույնիսկ չեմ ասում, թե որ փաստաթուղթը պետք է առաջինը ստորագրվի: Եկե՛ք ստորագրենք խաղաղության պայմանագիրը: Եկե՛ք ստորագրենք համատեղ դիմում ԵԱՀԿ անդամ պետություններին կամ քարտուղարությանը՝ լուծարման վերաբերյալ: Եկե՛ք ստեղծենք երկկողմ հանձնաժողով, որի մասին ես հենց նոր խոսում էի, և սկսենք բոլոր հնարավոր հարցերի քննարկումը:

Նախարար Բայրամովը նաև խոսեց Հայաստանի Սահմանադրության մասին: Լավ, եթե կուզեք՝ ես էլ կասեմ. մենք նույնպես ունենք մտահոգություն՝ կապված Ադրբեջանի Հանրապետության Սահմանադրության հետ: Եվ մենք սա չենք ասում ուղղակի՝ հայելային սկզբունքով մտահոգություն հայտնելու կամ պայման ապահովելու նպատակով: Ես կարող եմ բացատրել: Հայաստանի Հանրապետության Սահմանադրությունը հղում է կատարում Անկախության հռչակագրին՝ այն փաստաթղթին, որով Ադրբեջանի Հանրապետությունը հռչակում է իրեն որպես Ադրբեջանի Առաջին (Ժողովրդավարական) Հանրապետության իրավահաջորդ: Եվ մենք բոլորս էլ գիտենք, որ Ադրբեջանի Առաջին Հանրապետությունը հռչակել է իր ինքնիշխանությունը շատ ավելի մեծ տարածքների վրա, քան այսօրվա Ադրբեջանի Հանրապետությունն է՝ ներառյալ Հայաստանի ներկայիս ինքնիշխան տարածքների շուրջ 60 %-ի վրա կամ ավելի:

Այսպիսով՝ սա կրկին մոտեցման հարց է: Որ կողմի՞ց ենք սկսում: Արդյո՞ք պետք է նախ բոլոր հարցերին ունենանք պատասխաններ, նոր միայն կառուցենք հարաբերություններ: Թե՞ պետք է հիմնվենք այն ձեռքբերումների վրա, որոնք արդեն ունենք: Հիմա ունենք աննախադեպ իրավիճակ. Հայաստանը և Ադրբեջանը, կրկնում եմ՝ խնդրում եմ կենտրոնանալ այս փաստի վրա, Հայաստանը և Ադրբեջանը համաձայնության են եկել իրենց միջև համաձայնագրի տեքստի շուրջ՝ ճանաչելով միմյանց տարածքային ամբողջականությունն այն սահմաններով, որոնք գոյություն ունեին Խորհրդային Միության փլուզման պահին: Այս նախադասությունը տալիս է բազմաթիվ հարցերի և մտահոգությունների պատասխաններ: Արդյոք մենք պատրաստվում ենք կառուցե՞լ այս հիմքի վրա, թե՞ մենք պատրաստվում ենք խարխլել այս շատ շոշափելի, պատմական ձեռքբերումը, իսկ հետո բերել մեկ այլ հարց բանակցությունների սեղանին, և հետո՝ մեկ այլ հարց: Սա կարող է վերածվել անվերջ գործընթացի: Արդյոք մենք կենտրոնանում ենք ապագայի՞, թե՞ անցյալի վրա: Սա է հարցը:

Հարց․ Պարոն Միրզոյան, այնպես է հնչում, կարծես Դուք ցանկանում եք, որ համաձայնագիրը ստորագրվի, իսկ հարցերը լուծվեն ավելի ուշ փուլում։ Սակայն մենք լսեցինք նախարար Բայրամովի՝ սահմանադրական փոփոխությանն առնչվող հայտարարությունը, որի համաձայն, ըստ նրա, Հայաստանի Սահմանադրությունն այժմ արձանագրում է, որ Ղարաբաղը Հայաստանի մաս է։ Ընդունո՞ւմ եք արդյոք, որ սա կարող է մտահոգիչ լինել Բաքվի համար։

Արարատ Միրզոյան․ Շնորհակալ եմ այս հարցի համար։ Ես պաշտոնապես հայտարարում եմ, որ մեր Սահմանադրությունը, որը հանրային փաստաթուղթ է, կարող եք ստուգել և ուղղել ինձ, եթե սխալվում եմ, բայց վստահեցնում եմ՝ ես չեմ սխալվում, Հայաստանի Հանրապետության Սահմանադրությունում չկա որևէ ձևակերպում, որն ասում է, որ Ղարաբաղը Հայաստանի մաս է։ Չկա։ Ընդհակառակը, ես նշել եմ, որ մենք ունենք մեր մտահոգությունները՝ կապված Ադրբեջանի Սահմանադրության հետ։ Բայց հարցն այն է՝ ինչո՞ւ մենք շարունակաբար չենք բարձրացնում այդ հարցը։ Որովհետև հենց այդ համաձայնագրի տեքստում կան մի շարք դրույթներ։ Դրանցից մեկը ճանաչում է միմյանց տարածքային ամբողջականությունն այնպիսի ձևակերպմամբ, որը լիովին ընդունելի է թե՛ ձեզ, թե՛ մեզ համար, քանի որ մենք արդեն համաձայնել ենք այդ դրույթի շուրջ։ Բացի դրանից՝ կա դրույթ, որ համաձայնագրի կողմերը չեն կարող հղում անել իրենց ներքին օրենսդրությանը՝ համաձայնագրի դրույթների չկատարման համար արդարացում բերելու նպատակով։ Այսինքն՝ այս ամենն արդեն հասցեագրված է։ Եվ այդ ամենին համապարփակ ու հստակ լուծում տալու ամենակարճ ճանապարհը հենց այս համաձայնագրի ստորագրումն ու վավերացումն է։

Հարց․ Արդյոք ձեր կառավարությունը պատրա՞ստ է դիտարկել Սահմանադրության հնարավոր փոփոխությունները, նույնիսկ եթե դա կարող է ներպետական մակարդակով ոչ այնքան ընդունելի լինել։

Արարատ Միրզոյան. Եվս մեկ անգամ շնորհակալություն այս հնարավորության համար՝ արձագանքելու իմ գործընկերոջ դիտարկմանը։ Այսպիսով՝ եթե մենք անցնենք իրավական կամ իրավաբանական նրբություններին, ապա կարճ բացատրություն կտամ։ Գիտեք, իրավական առումով, այո՛, մեր Սահմանադրության նախաբանում կա հղում մեր Անկախության հռչակագրին, բայց իրավական ուժ ունեն և պարտադիր են միայն Հռչակագրի այն դրույթները, որոնք բառացիորեն մեջբերված են Սահմանադրության հիմնական մասում։

Այն նախադասությունը, որի շուրջ մտահոգություն են հայտնում մեր ադրբեջանցի գործընկերները, մեջբերված չէ մեր Սահմանադրության տեքստում։ Կա ընդամենը ընդհանրական հղում Անկախության հռչակագրին, որտեղ ասվում է, որ՝ ելնելով Անկախության հռչակագրից, Հայաստանի ժողովուրդը հայտարարում է այս, այս, և այնուհետ սկսվում է Սահմանադրության հիմնական տեքստը։ Ուստի, կրկին, իրավական տեսանկյունից, աշխարհում գոյություն ունի միայն մեկ մարմին, որն իրավասու է մեկնաբանել և վերլուծել մեր Սահմանադրությունը։ Դա Հայաստանի Հանրապետության Սահմանադրական դատարանն է։

Անցած սեպտեմբերին մեր Սահմանադրական դատարանը եզրակացություն տվեց մեկ այլ փաստաթղթի վերաբերյալ, որը ստորագրվել է Հայաստանի և Ադրբեջանի միջև՝ սահմանազատման հանձնաժողովների համատեղ աշխատանքի կանոնակարգի վերաբերյալ։ Այդ կանոնակարգում նշվում է, որ սահմանազատումն իրականացվում է՝ ելնելով Ալմա-Աթայի հռչակագրից, որը, քիչ թե շատ, նույն միտքն է արտահայտում, որ մեր սահմաններն այն սահմաններն են, որոնք գոյություն ունեին մեր՝ որպես խորհրդային սոցիալիստական հանրապետություններ, մինչև Խորհրդային Միության փլուզման պահը։ Այսպիսով՝ անցած սեպտեմբերին մեր Սահմանադրական դատարանը հաստատեց, և դա հանրային փաստաթուղթ է, որ այդ սկզբունքը՝ սահմանների սկզբունքը, ինչը նշանակում է նաև, որ մենք չունենք տարածքային հավակնություններ այդ սահմաններից դուրս, ինչը լիովին համահունչ է մեր Սահմանադրությանը։ Եվ վերջ։

Այսպիսով՝ եթե մենք հիմա ստորագրենք այս համաձայնագիրը, ապա վավերացման գործընթացի ընթացքում այն կրկին կուղարկվի Սահմանադրական դատարան։ Եթե մեր Սահմանադրական դատարանը ևս մեկ անգամ հայտարարի, որ այս փաստաթուղթը համապատասխանում է մեր Սահմանադրությանը, դա կլինի ևս մեկ ապացույց, որ այդ հարցը փակված է, հասցեագրված է, և որևէ խոչընդոտ չկա։ Եթե, տեսականորեն, մեր Սահմանադրական դատարանն այլ բան ասի, ապա դա կլինի այլ իրավիճակ։ Այդ դեպքում մենք կվերադառնանք ձեզ մոտ և կքննարկենք այլ հնարավորություններ։ Այսքանը։

Բայց կրկին՝ գիտեք, սա քաղաքական կամքի հարց է։ Սա կողմնորոշման հարց է։ Սա այն հարցի մասին է, թե ինչի վրա ենք կենտրոնանում. մենք կառուցո՞ւմ ենք խաղաղություն, օգտագործելո՞ւ ենք հնարավորությունները, թե՞ փակելու ենք գործընթացը՝ ունենալով մտահոգություններ։ Եթե կամք ունենք օգտագործելու հնարավորությունները, ապա ճանապարհը կգտնենք։

Հարց. Հաշվի առնելով, թե որքան փխրուն է վստահությունը, արդյո՞ք կան միջոցներ, որոնցով Հայաստանի ղեկավարությունը կարող է հավաստիացնել Բաքվի իր գործընկերներին, որ Հայաստանի ներկայիս ուղին անշրջելի է, նույնիսկ եթե քաղաքական քամիները փոխվեն երկրում կամ տարածաշրջանում:

Արարատ Միրզոյան. Բավական հետաքրքիր դիտարկում էր, շնորհակալ եմ։ Իհարկե, ես կարող եմ համաձայնել որոշ մոտեցումների և նկատառումների հետ, իսկ մյուսների հետ՝ չհամաձայնել, բայց մեկ կոնկրետ դրվագում Դուք շատ ճշգրիտ ընդգծեցիք մի բան. հայ հասարակությունն իրեն իսկապես խոցելի է զգում նախ և առաջ անվտանգության առումով, ինչպես նաև տնտեսական համագործակցության կամ փակ սահմանների տեսանկյունից: Հայաստանի Հանրապետության սովորական քաղաքացին կարող է միևնույն օրը լսել Հայաստանի Հանրապետության կառավարության կողմից՝ խաղաղության օրակարգի վերաբերյալ, հավաստիացումներ և առաջարկներ՝ հարևանների հետ խաղաղություն կառուցելու, սահմանները բացելու, տարածաշրջանում թշնամության էջը շրջելու, նոր դարաշրջան բացելու վերաբերյալ:

Միևնույն ժամանակ մենք բոլորս հիշում ենք, որ դեռ կան չափազանց զգայուն հարցեր: Վերքերը շատ թարմ են, և դժվար է խոսել հնարավոր համագործակցության մասին, բայց Հայաստանի Հանրապետության սովորական քաղաքացին կարող է լսել կամ տեսնել իր առօրյա կյանքում լրահոսում բազմաթիվ հավաստիացումներ այս մասին: Եվ միևնույն օրն այդ նույն քաղաքացին Ադրբեջանի կողմից կարող է լսել մի քանի սպառնալիքներ, այդ թվում՝ նորից ուժի կիրառման սպառնալիքներ, այդ թվում՝ տարածքային ամբողջականության չճանաչման մասին հայտարարություններ, այդ թվում՝ սպառնալիքներ, որոնք պարունակում են պահանջներ Հայաստանի Հանրապետության միջազգայնորեն ճանաչված տարածքային ամբողջականության նկատմամբ: Դա կարող է հնչել Ազգային ժողովի պատգամավորի մակարդակով, կառավարության հետ սերտորեն առնչվող մեդիա հարթակներից, բարձրաստիճան պաշտոնյաների մակարդակով: Այսպիսով՝ այդ սպառնալիքը կախված է օդում:

Կա ընտրության հնարավորություն. մեզ համար, մեր ադրբեջանցի, վրացի, թուրք ընկերների համար: Կա ընտրություն. սպասել ևս հարյուր կամ երկու հարյուր տարի, որպեսզի համոզվենք, որ փոփոխություններն անշրջելի են, կամ սկսել գործընթաց՝ դնելով մեկ աղյուս, հետո՝ մեկ այլ աղյուս, հետո ևս մեկը՝ այս կերպ կառուցելով խաղաղ տարածաշրջան, հաստատել համագործակցություն՝ էներգետիկ ծրագրեր, տարանցիկ ծրագրեր: Դուք անդրադարձաք օդային կապի թեմային, ես կարող եմ նաև մի փոքր ավելին մանրամասնել այդ մասին, ինտերնետ մալուխներ, զբոսաշրջություն: Համագործակցության այնքան շատ ուղիներ կան, և ես հավատում եմ, որ Վրաստանը կարող է առաջնորդել  տարածաշրջանում: Մենք կարող ենք կապել հասարակություններին՝ ոչ միայն Հայաստանի և Ադրբեջանի հասարակություններին, այլ նաև՝ Վրաստանի և Թուրքիայի:

Մենք ապրում ենք 21-րդ դարում: Կրկին, սա ընտրության հարց է: Կարող ես սպասել ևս երկու հարյուր տարի, կամ կարող ես սկսել աղյուսներ դնել և կառուցել ամուր պատ: Մենք ընտրում ենք համագործակցությունը, բայց մենք չենք կարող համագործակցել ինքներս մեզ հետ: Պետք է լինի նաև մեր հարևանը՝ մյուս կողմում, որը ևս պատրաստ կլինի համագործակցության:

Օրինակ, չհնչելու համար չափազանց իդեալիստական և չխուսափելով կոնկրետ մանրամասներից՝ ես կբերեմ մի օրինակ: Մենք վերջերս առաջարկ ենք արել Ադրբեջանին՝ հաղորդակցությունների հաստատման վերաբերյալ, համաձայն որի՝ նրանք հասանելիություն կստանան մեր երկաթուղային ենթակառուցվածքներին, իսկ մենք հասանելիություն կստանանք նրանց տարածաշրջանային երկաթուղային ենթակառուցվածքներին: Մենք հասկանում ենք, որ Հայաստանի հարավում կա 45 կիլոմետր, որն հավանաբար կամ թերևս ակնհայտորեն ամենակարճ ճանապարհն է Ադրբեջանի երկու հատվածները կապելու համար, և մենք առաջարկել ենք կիրառել ժամանակակից տեխնոլոգիաներ: Կան էլեկտրոնային սկաներներ, որոնք թույլ կտան մեզ խուսափել ապրանքների, բեռների ֆիզիկական զննությունից, կիրառել էլեկտրոնային հայտարարագրեր, որոնք կարող են փոխանակվել համապատասխան կառույցների միջև:

Սա թույլ կտա առավելագույն արագությամբ իրականացնել անցումը և այլն: Մենք արեցինք շատ կոնկրետ առաջարկ, սակայն դրական պատասխան չկա: Հնարավոր է՝  նրանք ունեն հիմնավոր մտահոգություններ, չգիտեմ, բայց կրկնում եմ՝ սա ընտրության հարց է:  

Դիտումների քանակ185
facebook icon twitter icon
Հիմա եթերում
Լրահոս
  • Նիկոլ Փաշինյանը հանդիպում է ունեցել Համբուրգի հայ համայնքի ներկայացուցիչների հետ 01:1811 Դեկ, 2025
  • Վարչապետ Նիկոլ Փաշինյանը Համբուրգից կմեկնի Մոսկվա 01:0711 Դեկ, 2025
  • Համբուրգի նավահանգիստը հետաքրքրված է Գյումրիում չոր նավահանգիստ ստեղծելու նախագծով. վարչապետ 00:4211 Դեկ, 2025
  • Արաբկիրի մեկդարյա պատմությունը 00:2711 Դեկ, 2025
  • ՀՀ վարչապետ Նիկոլ Փաշինյանի ասուլիսը Համբուրգում | ՈՒՂԻՂ 00:0311 Դեկ, 2025
  • Մհեր Սարգսյանը՝ Եվրոպայի մինչև 2000 վարկանիշ ունեցող շախմատիստների առաջնության չեմպիոն 23:5810 Դեկ, 2025
  • Անակնկալ հանդիպումներ Համբուրգում. վարչապետը տեսանյութ է հրապարակել 23:4510 Դեկ, 2025
  • Բաքուն կշարունակի ջանքերը խաղաղության առաջմղման ուղղությամբ. Ալիև 23:3710 Դեկ, 2025
  • Մտքեր են փոխանակվել Հայաստան-Հունաստան երկկողմ հարաբերությունների լայն օրակարգի շուրջ 23:2710 Դեկ, 2025
  • Վարչապետը Համբուրգի առևտրի պալատում հանդիպել է տեղի գործարարների հետ 23:0810 Դեկ, 2025
  • Հակակոռուպցիոն բարեփոխումներ՝ Հայաստանում 23:0010 Դեկ, 2025
  • Աննա Հակոբյանը՝ «Պատերազմի մասնակիցների մասնագիտական ներուժի բացահայտում» ծրագրի ընթացքի մասին 22:5610 Դեկ, 2025
  • Մի վստահեք արագ հարստանալու խոստումներին. իրավապահների հորդորը 22:4210 Դեկ, 2025
  • Մխիթար Հայրապետյանը հանդիպել է LinkedIn-ի հայաստանյան համայնքի ներկայացուցիչներին 22:3010 Դեկ, 2025
  • Հանդիպում Համբուրգի քաղաքապետ Պետեր Չենչերի հետ․ Փաշինյան 22:2610 Դեկ, 2025
  • Իջևանի նախկին քաղաքապետը մեղադրվում է պաշտոնեական դիրքի չարաշահման և 2 միլիոնի փողերի լվացման համար 22:1210 Դեկ, 2025
  • Հարցազրույց Լիլիթ Դալլաքյանի հետ 22:0010 Դեկ, 2025
  • Դիվանագիտական կրթություն. Երևանը և Աթենքը ընդլայնում են կապերը 21:5710 Դեկ, 2025
  • Համբարձում Մաթևոսյանը ՄԹ բնության նախարարին է ներկայացրել COP17-ի տարբերանշանն ու կարգախոսը 21:5410 Դեկ, 2025
  • Հայաստանն ու Հունաստանն ընդգծել են Հարավային Կովկասում խաղաղության ինստիտուցիոնալացման կարևորությունը 21:4310 Դեկ, 2025
  • Լիանա Թովմասյանը նշանակվել է Միասնական սոցիալական ծառայության պետի տեղակալի պաշտոնում 21:3610 Դեկ, 2025
  • Կրոնական ազատությունը Հայաստանում ժողովրդավարության կարևոր բաղադրիչներից է․ ԱՄՆ-ում ՀՀ դեսպան 21:2410 Դեկ, 2025
  • Երևանում մթնոլորտային օդի որակը դեկտեմբերի 3-9-ը 21:1910 Դեկ, 2025
  • Լուրեր. Գլխավոր թողարկում 21:00 | Փաշինյանն ուզում է անել այն, ինչ պետք է անի. Լուի Գոհմերտ 21:0010 Դեկ, 2025
  • Դեկտեմբեր 10-ը՝ 60 երկվայրկեանի մէջ. արևմտահայերէն լուրեր 20:5710 Դեկ, 2025
  • Էկոպարեկները Ծովագյուղին հարող ջրային տարածքից դուրս են բերել 62 ձկնորսական ցանց. կազմվել են արձանագրություններ 20:5310 Դեկ, 2025
  • Բաքվում Գալուզինը քննարկել է ՌԴ-Ադրբեջան օրակարգի և տարածաշրջանի հարցերը 20:5010 Դեկ, 2025
  • Սահմանագոտում կարևոր ճանապարհների ձնամաքրման աշխատանքները շարունակվում են շուրջօրյա ռեժիմով. ՊՆ 20:4510 Դեկ, 2025
  • Բռնցքամարտիկներ Ռաֆայել Հովհաննիսյանը և Դավիթ Չալոյանը դուրս են եկել աշխարհի առաջնության կիսաեզրափակիչ 20:4010 Դեկ, 2025
  • Դավիթ Կարապետյանը ELIAMEP խորհրդի նախագահի հետ հանդիպմանը կարևորել է Հարավային Կովկասում հաստատված խաղաղության ինստիտուցիոնալացումը 20:3610 Դեկ, 2025
  • Թուրքիան պետք է հրաժարվի ռուսական Ս-400 հակաօդային պաշտպանության համակարգերից. Թոմ Բարաք 20:3510 Դեկ, 2025
  • ԵՄ-ն համաձայնեցրել է ռուսական գազից հրաժարվելու մեխանիզմը 20:3010 Դեկ, 2025
  • Բեռլինից ժամանեցի Համբուրգ. Փաշինյանը տեսանյութ է հրապարակել 20:2510 Դեկ, 2025
  • Տեղի է ունեցել ճանապարհային երթևեկության կարգավորման և խցանումների հաղթահարման նպատակով ստեղծված միջգերատեսչական աշխատանքային խմբի անդրանիկ նիստը 20:2210 Դեկ, 2025
  • Դավիթ Կարապետյանը և ICBSS-ի տնօրենն անդրադարձել են «Թրիփ ուղի» ծրագրին 20:1710 Դեկ, 2025
  • 100 հուշարձան՝ մեկ թվային հարթակում 20:1110 Դեկ, 2025
  • Հոգևորականների ձերբակալությունները կապ չունեն կրոնական գործունեության հետ. CBN-ի ռեպորտաժը 20:0610 Դեկ, 2025
  • Եղիազար Վարդանյանը չնախատեսված այց է կատարել Արագածոտնի մարզի շինարարական հրապարակներ 20:0010 Դեկ, 2025
  • Բաքվում կայացել է Հաջիև-Գալուզին հանդիպումը 19:5410 Դեկ, 2025
  • Մարդու իրավունքների վիճակը ՀՀ-ում. ՄԻՊ-ն ասել է՝ որ ոլորտի խախտումների հարցերով են ամենաշատը դիմում 19:4810 Դեկ, 2025
  • Հովհաննես Բաչկովը ապահովում է Հայաստանի կիսաեզրափակչի երկրորդ ուղեգիրը 19:4210 Դեկ, 2025
  • Մեղրիի տարածաշրջանում թույլ ձյուն է տեղում, իսկ Կապանի տարածաշրջանում՝ անձրև 19:3910 Դեկ, 2025
  • ԱՄՆ-ն պատրաստ է ընդլայնել պատժամիջոցները Միջազգային քրեական դատարանի նկատմամբ 19:3010 Դեկ, 2025
  • Օրը՝ 60 վայրկյանում | 10.12.2025 19:2310 Դեկ, 2025
  • 2 անշարժ գույք, 11 մլն 722 հազար դրամ. ՀՀ ՊԵԿ նախագահ Էդուարդ Հակոբյանի հայտարարագիրը 19:1510 Դեկ, 2025
  • «Մի օր բոլորը վերադառնալու են Հայաստանի Հանրապետություն». ԱԺ նախագահը Բաքվում պահվող գերիների մասին 19:0710 Դեկ, 2025
  • Լուրեր 19:00 | Չնայած հնչող մեղադրանքներին՝ եկեղեցիները ՀՀ-ում բնականոն գործում են. CBN-ի ռեպորտաժը 19:0010 Դեկ, 2025
  • Հայաստանը հանձնառու է զարգացնելու և խորացնելու հարաբերություններն Իռլանդիայի հետ. Սիսակ Գաբրիելյանը՝ դեսպան Բեննոնին 18:5810 Դեկ, 2025
  • Բռնցքամարտիկ Արթուր Բազեյանը աշխարհի առաջնության կիսաեզրափակչի առաջին ուղեգիրն է ապահովում 18:5110 Դեկ, 2025
  • Այլընտրանքային էներգիայի զարգացումը ՀՀ Կառավարության առաջնահերթություններից մեկն է. Փաշինյան 18:4310 Դեկ, 2025
  • Ժամանակավորապես կփակվի Ալավերդիից դեպի «Սանահին» թաղամաս և Ակներ տանող ճանապարհը 18:3510 Դեկ, 2025
  • Նիկոլ Փաշինյանը «Կոնրադ Ադենաուեր» հիմնադրամում հանդիպում է ունեցել գերմանական հիմնադրամների և ուղեղային կենտրոնների ներկայացուցիչների հետ 18:2910 Դեկ, 2025
  • Վարշավան Կիևին կփոխանցի ՄիԳ-29 կործանիչներ՝ անօդաչու թռչող սարքերի տեխնոլոգիաներին հասանելիության դիմաց 18:2410 Դեկ, 2025
  • Արամ Մեյմարյանը և Ջորջ Ախալկացին քննարկել են ՎԶԵԲ-ի հնարավոր ներգրավվածությունը COP17-ի կազմակերպչական գործընթացներում 18:1710 Դեկ, 2025
  • Ավստրալիայում ուժի մեջ է մտել մինչև 16 տարեկան երեխաների համար սոցիալական ցանցերի օգտագործման արգելքը 18:1010 Դեկ, 2025
  • ԱԺ-ում ներկայացվել է ՍԻԳՄԱ ծրագրի կողմից Հայաստանի հանրային կառավարման ելակետային իրավիճակի գնահատման զեկույցը 18:0210 Դեկ, 2025
  • Փոխարտգործնախարարը հանդիպել է Coalition for the UN we Need-ի և Կոնրադ Ադենաուերի հիմնադրամի՝ Նյու Յորքի գրասենյակի գործադիր տնօրենների հետ 17:5510 Դեկ, 2025
  • Հաշմանդամության և սոցիալական աջակցության ոլորտում համագործակցության քննարկում՝ ԱՍՀ նախարարի հետ 17:4910 Դեկ, 2025
  • Քննիչի և ոստիկանի նկատմամբ բռնություն գործադրելու համար մեղադրվող անձի վերաբերյալ նախաքննությունն ավարտվել է 17:4210 Դեկ, 2025
  • Նիկոլ Փաշինյանն այցելել է EUREF Campus Berlin գիտատեխնոլոգիական կենտրոն 17:3710 Դեկ, 2025
  • Վեդու ջրամբարի կառուցումը գրեթե ավարտված է․ դոնոր կազմակերպությունը և Ջրային կոմիտեն համատեղ այց են կատարել 17:2410 Դեկ, 2025
  • Հնդկաստանը ցանկանում է տեսնել Հայաստանն ուժեղ, իսկ տարածաշրջանը՝ խաղաղ. դեսպան Սինհա 17:1510 Դեկ, 2025
  • Սարավան - «Զանգեր» կոչվող ավտոճանապարհին մառախուղ է 17:0610 Դեկ, 2025
  • Լուրեր 17:00 | Վարչապետը պարզաբանել է, թե ինչպես է պատկերացնում ՀԱԵ-ի նորոգման 1-ին կետը |10.12.2025 17:0010 Դեկ, 2025
  • Առողջության համընդհանուր ապահովագրության ներդրմանն ընդառաջ Անահիտ Ավանեսյանը շարունակում է հանդիպումները 16:5710 Դեկ, 2025
  • Ստորագրվել է գիտահետազոտական կարողությունների զարգացման հուշագիր. ԲԸՏՄ 16:4510 Դեկ, 2025
  • Հայտնի են ֆուտբոլի Հայաստանի Մ-17 հավաքականի մրցակիցները Եվրոպայի առաջնության B լիգայի որակավորման 2-րդ փուլում 16:3310 Դեկ, 2025
  • Վարչապետն այցելել է ԳԴՀ-ում ՀՀ դեսպանություն 16:1710 Դեկ, 2025
  • ՀՀ-Գերմանիա հարաբերություններն այլևս ռազմավարական են 16:0710 Դեկ, 2025
  • Բոլոր հակամարտություններում կողմերը չեն վստահում միմյանց, բայց մենք աշխատում ենք այդ ուղղությամբ. Գրիգորյան 15:5510 Դեկ, 2025
  • Պաղեստինի ԱԳ պետնախարարի հետ քննարկվել են շրջակա միջավայրի պահպանության ոլորտում համագործակցության հեռանկարները 15:5110 Դեկ, 2025
  • Երևանը հերքում է Բաքվի պնդումները, թե ՀՀ-ԵՄ ռազմավարական գործընկերության օրակարգը հակասում է խաղաղ գործընթացին 15:4710 Դեկ, 2025
  • Գենդերային բռնության կանխարգելումը Հայաստանում. ի՞նչ է արվել 15:3810 Դեկ, 2025
  • 1997 թվականից ի վեր առաջին անգամ դեմոկրատ թեկնածուն հաղթել է Մայամիի քաղաքապետի ընտրությունում. NBC News 15:2610 Դեկ, 2025
  • Զելենսկին հայտարարել է պատերազմի ժամանակ ընտրություններ անցկացնելու պատրաստակամության մասին 15:2210 Դեկ, 2025
  • Դդմաշեն գյուղի մոտ մեքենան գլորվել է ձորը. կա զոհ 15:1810 Դեկ, 2025
  • Կաթողիկոսական տեղապահի առաջնային գործը պետք է լինի ՀԱԵ նոր կանոնագրքի ընդունման պրոցեսի կազմակերպումը. Փաշինյան 15:1710 Դեկ, 2025
  • Հայաստանը կընդունի ՈՒԵՖԱ Եվրոպայի Մ-17 առաջնության 10-րդ խմբի հանդիպումները 15:0810 Դեկ, 2025
  • Լուրեր 15:00 | Ներդրումներ և նոր տնտեսական հեռանկարներ․ վարչապետի հանդիպումները Բեռլինում 15:0010 Դեկ, 2025
  • Դեկտեմբերի 11-14-ն Արարատյան և Շիրակի դաշտի ցածրադիր հատվածներում առավոտյան ժամերին սպասվում է մառախուղ 14:5910 Դեկ, 2025
  • Անվտանգության երաշխավորման դեպքում պատրաստ ենք ընտրությունների. Զելենսկի 14:5210 Դեկ, 2025
  • Սյունիքի մարզի Խոտ - Որոտան ճանապարհի կառուցումն ավարտվել է. Խուդաթյան 14:4210 Դեկ, 2025
  • Մեկ օրում հայտնաբերվել են 12 հետախուզվող, 1 անհայտ կորած. ՆԳՆ 14:3310 Դեկ, 2025
  • Քննարկում՝ Մարդու իրավուքների պաշտպանության միջազգային օրվա առթիվ. մասնակցել է նաև ՀՀ օմբուդսմենը 14:2310 Դեկ, 2025
  • Ուկրաինան չի վաճառում իր տարածքն ու ինքնիշխանությունը. Անդրեյ Մելնիկ 14:1210 Դեկ, 2025
  • Դրական լուծման միտում ես տեսնում եմ. Ալեն Սիմոնյանը՝ Բաքվում պահվող անձանց վերադարձի հարցի մասին 14:0410 Դեկ, 2025
  • 2026-ին Հայաստանը դատախազ կգործուղի Եվրաջասթ. Աննա Վարդապետյանը կլոր սեղան-քննարկման է մասնակցել 13:5710 Դեկ, 2025
  • Բոլոր տեսակի ապրանքների ապրանքաշրջանառություն պետք է լինի. Ալեն Սիմոնյանը՝ Բաքվի հետ առևտրի մասին 13:5010 Դեկ, 2025
  • Ալեն Սիմոնյանը չի բացառում Հայաստանի պատվիրակության մասնակցությունը Բաքվում «3+3» ձևաչափով հնարավոր հանդիպմանը 13:4310 Դեկ, 2025
  • Ոմանք ասում են՝ վարչապետը և Կառավարությունը գործում են ընդդեմ ՀԱԵ-ի. դա անհնար է, որովհետև ես ՀԱԵ-ի հետևորդ եմ. Փաշինյանը՝ Գերմանիայում 13:3910 Դեկ, 2025
  • Կոչ ենք անում հոգևոր մեր եղբայրներին չտրվել սադրանքների․ վարչապետի հետ հանդիպած եպիսկոպոսները հայտարարություն են տարածել 13:3210 Դեկ, 2025
  • Մոտ ապագայում մենք ինչ-որ մի մաս ևս կսահմանազատենք. Ալեն Սիմոնյան 13:2810 Դեկ, 2025
  • Նման առաջարկ դեռ չի եղել. Ալեն Սիմոնյանը՝ ՀՀ և Ադրբեջանի խորհրդարանականների շփումների հնարավորության մասին 13:2310 Դեկ, 2025
  • Հաստատվել է հունվարին 12-րդ դասարանի սովորողների պետական ավարտական քննությունների ժամանակացույցը 13:1810 Դեկ, 2025
  • Ժամկետից խոսելն անշնորհակալ գործ է․ ՀՀ ԱԺ նախագահը՝ խաղաղության պայմանագրի ստորագրման մասին 13:1310 Դեկ, 2025
  • Պետական մարմինների ներկայացուցիչները կառուցողական են՝ ընդունելու մարդու իրավունքների պաշտպանության ոլորտին առնչվող մեր քննադատությունները. ՄԻՊ 13:0410 Դեկ, 2025
  • Լուրեր 13:00 | Հունիսին ընտրություններ են ՀՀ-ում, ՌԴ-ն փորձում է ապակայունացնել իրավիճակը. Մերց 13:0010 Դեկ, 2025
  • Մեր ռազմավարությունն է չկրկնել նույն պատմությունը կրկին ու կրկին, այլ փորձել ստեղծել ամբողջովին նորը. Փաշինյան 12:5710 Դեկ, 2025
  • Այսօր օրենքի գերակայությունը Հայաստանի կառավարության բարեփոխումների ծավալուն օրակարգի հիմք է. ՀՀ նախագահ 12:4810 Դեկ, 2025
  • Ունենք մեկ ընդհանուր նպատակ՝ դարձնել Հայաստանը երկիր, որտեղ մարդու իրավունքները ամբողջությամբ պաշտպանված կլինեն. ՀՀ ԱԺ նախագահ 12:4010 Դեկ, 2025

Հեղինակային բոլոր իրավունքները պաշտպանված են

© 2025 1lurer.am

[email protected]։ Երևան, Նորք 0011, Գ․ Հովսեփյան փող., 26 շենք

+374 10 650015