• Հայ
  • Eng
  • РУС
  • Az
Հանրային քննարկում. ԵՄ դիտորդական նոր առաքելությունը Հայաստանում Հանրային քննարկում. ԵՄ դիտորդական... 21:50
Այլ հայացք Ադրբեջան-Իրան լարվածությանը Այլ հայացք Ադրբեջան-Իրան լարվածությանը 16:26
Մի քանի ՓԱՍՏ Ազգերի համագործակցության մասին Մի քանի ՓԱՍՏ Ազգերի... 13:15
  • Հաղորդումներ
  • Հարձակում Արցախի վրա
  • Կորոնավիրուս
  • Քաղաքականություն
  • Տնտեսություն
  • Հասարակություն
    • Ազգային անվտանգություն
  • Իրավունք
  • Հետաքննություն
  • Բանակ
    • Իրավիճակը սահմանին
  • Արցախ
  • Արտակարգ դրություն
  • Մարզեր
  • Աշխարհ
  • Սփյուռք
  • Մշակույթ
  • Սպորտ
  • Տարածաշրջան
Տնտեսություն 20:5917 Նմբ, 2022

Հյուսիս-հարավի Թալին-Լանջիկ հատվածը կշահագործվի 2023-ին

Հյուսիս-Հարավ ճանապարհային միջանքի Թալին-Լանջիկ հատվածն է: 18.7 կմ, որ գրեթե ամբողջությամբ պատրաստ է:

Գոռ Ավետիսյան («Ճանապարհային դեպարտամենտ» հիմնադրամի գործադիր տնօրեն) - Տոկոսը գրեթե ավարտված է, մի փոքր աշխատանք մնացել է ջրահեռացման, կողնակների հետ: Այս պահին շատ ակտիվ իրականացվում են անվտանգության էլեմենտների տեղադրման աշխատանքները:

2016-ին մեկնարկած շինարարությունն ավելի շուտ կավարտվեր, եթե չլինեին համավարակն ու պատերազմը:

Քրիստինե Ղալեչյան (ՀՀ տարածքային կառավարման և ենթակառուցվածքների նախարարի տեղակալ) - Սա մեզ համար հաջողություն է, ձեռքբերում է, որ ուրախությամբ ուզում ենք կիսվել հանրության հետ ու մաղթել անվտանգ ճանապարհ:

Նախկին 50 կմ/ժ-ի փոխարեն հաշվարկային արագություն կսահմանվի 80 կմ/ժ-ը: Գյումրի հասնելու ճանապարհը կկրճատվի:

Գոռ Ավետիսյան - Կարծում եմ՝ բավականին մեծ ժամանակ մեր վարորդները կխնայեն, այդ թվում՝ երթևեկութան անվտանգության զգալի բարելավում կլինի: Ինչպես նաև ճանապարհի՝ առնվազն 3 անգամ հողային պաստառի լայնացում ենք ունեցել:

Նախկին 2-ի փոխարեն՝ երթևեկելի 4 գոտի կա: Եռաշերտ ասֆալտ՝ 20 սմ հաստությամբ:

Գոռ Ավետիսյան - Ինչպես նաև մեր, այսպես ասած, կողնակը՝ ասֆալտապատ, լրացուցիչ գոտի, կանգառի լրացուցիչ գոտի ունենք: Կարծում եմ՝ տեսանելի է՝ ինչքան լավ ճանապարհ ենք ստացել:

Որակի ամենօրյա հսկողություն է իրականացրել միջազգային ինժեներական թիմը: Շահագործման հանձնելուց առաջ էլ ամբողջությամբ կստուգեն:

Գոռ Ավետիսյան - Շահագործման ճանապարհը կհանձնվի հաջորդ տարի, բայց այս պահին էլ ամբողջությամբ երթևեկելի է: Մինչև տարեվերջ ամբողջությամբ անվտանգության էլեմենտներով կահավորված կլինի, և վարորդները լիարժեք ճանապարհից կօգտվեն:

Ճանապարհահատվածը կառուցել է չինական ընկերություն՝ 60 մլն դոլար համաձայնագրով:

Քրիստինե Ղալեչյան - Այս հաջողությամբ չենք սահմանափակվելու և ավելի ինտենսիվությամբ աշխատելու և ավարտելու ենք մյուս հատվածում՝ Լանջիկից Գյումրի: Հաջորդ տարի նույն ժամանակահատվածում ես առիթ կունենամ խոսելու այդ ծրագրի ավարտի մասին: Այսպիսով՝ Թալինից մինչև Գյումրի հատվածը մենք ամբողջությամբ ավարտուն տեսքի կբերենք:

Լանջիկ-Գյումրի 23 կմ հատվածում շինարարությունն ակտիվ ընթացքի մեջ է:

Գուրգեն Հարությունյան (տեղամասի հսկիչ) - Ընդհանուր առմամբ, աշխատում ենք տարբեր տեղամասերում. մեկում ենթահիմքն ենք տեղադրում, մյուսում՝ լիցք անում, այժմ՝ ասֆալտ: Իրականացնում ենք առաջին շերտի ասֆալտապատման աշխատանքը, որից հետո տեղադրվելու է ևս 2 շերտ՝ 7 սմ և մաշման շերտը:

Քննարկման փուլում է նաև Գյումրին շրջանցող հատվածի կառուցման ծրագիրը: Հաջորդ տարի Հյուսիս-հարավի դադարած շինարարությունը կմեկնարկի նաև Աշտարակ-Թալին հատվածում:

Քրիստինե Ղալեչյան - Ագարակ գյուղը շրջանցող հատվածն է, Աշտարակ-Թալինի մի մասն է՝ 8 կմ, որտեղ շինարար արդեն ունենք:

Մյուս հատվածի շինարարը հայտնի կդառնա գարնանը: Սյունիքում էլ՝ Սիսիանից մինչև Ագարակ, շինաշխատանքների մրցույթները հայտարարված են, բացառությամբ Քաջարանի թունելի հատվածի, որտեղ դիտարկվում է իրանական ընկերությունների հետ գործակցությունը:

Քրիստինե Ղալեչյան - Մեր քաղաքականության առաջնահերթությունը հարավային հատվածին է այս պահին միտված: Սիսիանից մինչև Ագարակ հատվածը հակված ենք բոլոր հատվածներում միաժամանակ շինարարություն սկսելու:

Արտաշատից Սիսիան 175 կմ հատվածի նախագծային քննարկումներն էլ շարունակվում են:

Քրիստինե Ղալեչյան - Հաճախ են հարցնում՝ երբ է ավարտվելու Հյուսիս-հարավը: Այս քայլերը հնարավորություն կտան շուտով պատասխանելու այդ հարցին և որոշակի հստակ ժամկետներ արձանագրելու:

Նախորդ 10-ը տարում ճանապարհահատվածի 5-6 տոկոսն է կառուցվել միայն, փոխարենը, Դատախազության 2019-ի գնահատականով, 23.7 մլրդի չարաշահումներ են կատարվել: Վերջին 2 տարում աշխատանքներն ավելի մեծ թափ են ստացել: 560 կմ երկարությամբ այս ավտոճանապարհը երկրի հարավը կկապի հյուսիսին՝ կրճատելով շուրջ 90 կմ ճանապարհ:

Հեղինակ`Ռոզա Խաչատրյան
Դիտումների քանակ60
facebook icon twitter icon
Հիմա եթերում
Լրահոս
  • Հաագայի դատարանում ՀՀ հայցի բավարարումը կնշանակի, որ Ադրբեջանն է փակել Լաչինի միջանցքը. փորձագետ 22:4205 Փտր, 2023
  • Կուտակային կենսաթոշակի 745.899 մասնակից, 560 մլրդ 411մլն դրամի ակտիվներ. 2022-ի տվյալները 22:0405 Փտր, 2023
  • Հանրային քննարկում. ԵՄ դիտորդական նոր առաքելությունը Հայաստանում 21:4905 Փտր, 2023
  • Զինվորների մարմինները ննջարանի տարբեր մասերում էին. զինդատախազության անդրադարձը հակասություններին 21:2705 Փտր, 2023
  • Լուրեր. Կիրակնօրյա թողարկում | 05.02.2023 21:0005 Փտր, 2023
  • Հայաստանի առևտրային բանկերը կտրուկ ավելացրել են ակտիվներն արտերկրում 20:4505 Փտր, 2023
  • Ապահովագրությամբ բժշկական ծառայությունները հասանելի են բոլորին | Հարցազրույց Կիմ Հեքիմյանի հետ 20:2205 Փտր, 2023
  • Առողջության պարտադիր ապահովագրության ծածկույթն ընդգրկելու է ծառայությունների 90 տոկոսից ավելին 20:1205 Փտր, 2023
  • Արևմտահայերեն լուրեր. շաբաթվա ամփոփում | 05.02.2023 19:2505 Փտր, 2023
  • Արցախի ԱԱԾ-ն՝ հերթական ապատեղեկատվության մասին 17:4305 Փտր, 2023
  • Տաշիր քաղաքում բախվել են ավտոմեքենաներ․ կա տուժած 16:3305 Փտր, 2023
  • ՀՀ տարածքում կան փակ և դժվարանցանելի ավտոճանապարհներ 14:0005 Փտր, 2023
  • Փետրվարի 7-ին, 8-ի գիշերը շրջանների մեծ մասում սպասվում է ձյուն և մառախուղ 13:5505 Փտր, 2023
  • Կարևոր է, որ Հայաստանը սեղմի Թուրքիայի և Ադրբեջանի մեկնած խաղաղության ձեռքը. Աքար 13:3505 Փտր, 2023
  • Լիլիթ Մակունցը կոնգրեսական Ջուդի Չուի հետ քննարկել է Ադրբեջանում պահվող հայ ռազմագերիների հարցը 09:5005 Փտր, 2023
  • Ստեփանծմինդա-Լարս ավտոճանապարհը փակ է բեռնատարների համար 09:3505 Փտր, 2023

Հեղինակային բոլոր իրավունքները պաշտպանված են

© 2022 1lurer.am

[email protected]։ Երևան, Նորք 0011, Գ․ Հովսեփյան փող., 26 շենք

+374 10 650015