Դժվար է ժամանակակից խանութները պատկերացնել առանց «վերջնական գին», «ակցիա», «աննախադեպ զեղչեր» ցուցանակների: Շատերը վստահ են, որ հենց այս դեպքում է հնարավոր շուկայական արժեքով գնել ցանկալի ապրանքը:
Հենց այս օրերին մարդիկ սովորականից ավելի շատ գնումներ են կատարում: Սպառողների խանութ բերելու նպատակով կիրառվում են հոգեբանական տարբեր մեթոդներ: Կազմակերպվող ակցիաների գլխապտույտում, սակայն, մարդիկ կարող են միջոցներ ծախսել, օրինակ, անորակ էլեկտրատեխնիկայի կամ ժամկետանց սննդի վրա:
Մանրամասները՝ տեսանյութում