• Հայ
  • Eng
  • РУС
  • Az
Բաց հարթակ․ ՀԾԿՀ-ն անում է հնարավորը, որ «Վեոլիա ջուրը» չխեղճացնի սպառողին. Սարգսյան Բաց հարթակ․ ՀԾԿՀ-ն անում... 20:45
Օրը՝ 60 վայրկյանում | 20.12.2025 Օրը՝ 60 վայրկյանում | 20.12.2025 20:16
2025 թվականին ՊԵԿ-ում կոռուպցիայի դեմ պայքարը և հակակոռուպցիոն մեխանիզմների բարելավումն աննախադեպ մեծ թափ է հավաքել 2025 թվականին ՊԵԿ-ում կոռուպցիայի... 13:48
  • Հաղորդումներ
  • Աշխարհ
  • Առողջապահություն
  • Քաղաքականություն
  • Տնտեսություն
  • Հասարակություն
    • Ազգային անվտանգություն
  • Իրավունք
  • Հետաքննություն
  • Բանակ
    • Իրավիճակը սահմանին
  • Լեռնային Ղարաբաղ
  • Արտակարգ դրություն
  • Մարզեր
  • Հարձակում Լեռնային Ղարաբաղի վրա
  • Սփյուռք
  • Մշակույթ
  • Սպորտ
  • Տարածաշրջան
Ո՞ւր են տանում Մեղրի-Կապան երկաթուղու և տրամվայի գծերի հետքերը
Հետաքննություն
14:0903 Փտր, 2020

Ո՞ւր են տանում Մեղրի-Կապան երկաթուղու և տրամվայի գծերի հետքերը

«Առաջիկա տարիների ընթացքում սկսվելու է Իրան-Հայաստան երկաթուղի կառուցվել»,- 2008-ի հոկտեմբերի 2-ին խորհրդարանի ամբիոնից հենց այս խոստումով հանրությանը դիմեց ՀՀ երրորդ նախագահ Սերժ Սարգսյանը։ Երկաթգիծն այդպես էլ չկառուցվեց, ավելին՝ այդ ժամանակվա իշխանությունը երկաթուղային ենթակառուցվածներ ստեղծելու փոխարեն, դրանք ապամոնտաժեց ու վաճառեց։ Այդպիսին էր Մեղրի-Կապան 40 կմ երկաթգծի ճակատագիրը։

Միևնույն ժամանակ մայրաքաղաքից երկաթը ևս հանվում էր ու վաճառվում, խոսքը Երևանի տրամվայի ռելսերի ապամոնտաժման ու օտարման մասին է։ Այս երկու գործողությունները՝ Մեղրի-Կապան երկաթգծի և տրամվայի ապամոնտաժումը, տեղի էին ունենում իրարից հարյուրավոր կիլոմետրեր հեռավորության վրա, սակայն դրանց միավորում էր նույն ձեռագիրն ու ժամանակահատվածը։

Տրամվայի լուծարումն ու ՊՆ-ի կողմից ռելսերի վաճառքը՝ Միհրան Պողոսյանի քեռու ընկերությանը

«Միտումնավոր չասեմ, ավելի վատ բառ ասեմ՝ խեղդամահ արեցին տրամվայն ուղարկին, սկզբից նրան զուգահեռ քցեցին 50 դրամանոց երթուղիներ: Հետո փակեցին 1-ին, 2-րդ, հետո էլ` 7-րդ երթուղին, որն աշխատում էր Էրեբունի-Մասիվից Զեյթուն, հետո կոլեկտիվի սեփական տարածքը առան ձեռքից՝ կրկեսի մոտից: Նպատակը տանում էին, որ այդ տնտեսությունը ոչնչանար»,- պատմում է «Երևանի էլեկտրատրանսպորտ» ՓԲԸ-ի գլխավոր ճարտարագետ Ասքանազ Պետրոսյանը, որն այդ տարիներին աշխատել է տրամվայի պարկում։

Տրամվայը Երևանում ունեցավ շուրջ 100 տարվա կյանք, եթե հաշվենք ձիաքարշերի գործոնեությունը ևս: Էկոլոգիապես մաքուր այս տրանսպորտային միջոցի լուծարման գործընթացը սկսվեց 2000-ականների սկզբին: Նախ դոտացիան դադարեցրին, ապա խրախուսեցին երթուղային տրանսպորտը, սկսեցին պարբերաբար փակել որոշ երթուղիներ և վերջում՝` տրամվայը: Օրինակ՝ տրամվայի վերջին՝ հ․5 երթուղին, Երևանի քաղաքապետ Երվանդ Զախարյանի 2004-ի հունվարի 19-ի որոշմամբ, փակվեց, քանի որ «առաջացնում էր անհարկի չափերի աղմուկ և վիբրացիա»։

Տրամվայը փակվեց անսպասելի, այդ թվում՝ պարկի ավելի քան 200 աշխատակիցների համար:

«Վարորդներն առավոտյան գալիս են պարկ և տեսնում են, որ տրամվայի գծերը հանած են, որոշում է եղել, որ տրամվայը չպետք է աշխատի»,- հիշում է Ասքանազ Պետրոսյանը։

«Հայկական ժամանակ» օրաթերթի նախկին լրագրող, ներկայում պատգամավոր Հայկ Գևորգյանը տրամվայից մշտապես օգտվում էր: Ասում է՝ հենց այդ տրանսպորտային միջոցով էր աշխատանքի գնում. «Այդ օրը ինձ համար հիշվող է այն տեսանկյունից, որ սովորականի պես դուրս եկա, որ տրամվայով գնամ աշխատանքի, բայց այն չկար։ Գնացի պարկ ու պարզեցի, որ այլևս չի գործում»:

Ըստ պատգամավորի՝ տրամվայի լուծարմանը հաջորդել է «մետաղի վաճառքը բացարձակապես անթափանց գործարքներով»:

«Դրանից մի քանի տարի անց, թե՝ մի քանի ամիս անց, քննարկվեց ու հետագայում ընդունվեց Երևանի գլխավոր հատակագիծը, որում տրամվայ էր նախատեսված, այսինքն՝ այս ամենն իրար հետ եթե համադրենք, կտեսնենք, որ գործարքը, շատ մեղմ ասած, տարօրինակ էր»,- ասում է Հայկ Գևորգյանը:

Տրամվայի լուծարմանը հաջորդում է պետական գույքի օտարում: Պարկի տարածքները վաճառվում են տարբեր գործարարների, այդ թվում՝ ՀՀԿ-ականների: Լուծարումից անմիջապես հետո պաշտպանության նախարարությունը, որի ղեկավարը Սերժ Սարգսյանն էր, տեղեկացնում է, որ իրեն պետք են ռելսերն ու մնացած ջարդոնը: Այդ տարիների մամուլի ուսումնասիրությունը ցույց տվեց, որ ՊՆ-ն լրագրողներին պատճառաբանել է, թե ռելսերն օգտագործվելու են առաջնագծում:

Տրամվայի լուծարման որոշումները կայացրած քաղաքապետ Երվանդ Զախարյանն իր այլ որոշումներով ՊՆ-ին է տրամադրում 5688 տոննա տրամվայի ռելսերի ջարդոն: Մինչդեռ ՊՆ-ն բանակում օգտագործել է ընդամենը 137 տոննան, իսկ մնացած մասը՝ 5551 տոննա, ըստ ՊՆ-ի գրավոր պատասխասնի, վաճառվել է ԱԺ նախկին պատգամավոր, այժմ քրեական գործերով անցնող և ՌԴ-ում գտնվող Միհրան Պողոսյանի քեռու՝ Միխայիլ Հարությունյանի ընկերությանը՝ «Մետէքսիմ»-ին։

ՊՆ-ից մեզ տրամադրեցին ընկերության հետ 2010-12թթ․-ին կնքված պայմանագրերը՝ պատճառաբանելով, որ մինչև 2010-ը կնքված պայմանագրերը հանձնվել են արխիվ։ Պայմանագրերից մեկով, օրինակ, «Մետէքսիմ»-ին վաճառվել է 1000 տոննա սև մետաղի ջարդոն՝ տոննան 30 հազար դրամով, բացի այդ՝ օտարվել է նաև արույրե նախապատրաստվածքներ՝ 5տոննա, ընդհանուր 5 մլն դրամով, հաղորդալարեր և այլն։ Պայմանագրի ընդհանուր արժեքը կազմել է 50,4 մլն դրամ։ ՊՆ-ի անունից դրանք ստորագրել է Ալիկ Միրզաբեկյանը, որը 2007-2016-ին եղել է պաշտպանության նախարարի տեղակալ-նյութատենիկական ապահովման դեպարտամենտի պետ։

«Այդ ռելսերը 70-80 տարվա ռելսեր են եղել, գտնվել են հողի տակ, անընդհատ խոնավության արդյունքում երկաթը կոռոզիայի է ենթարկվել, ուստի դրանք արդեն 50 տոկոս մաշված ռելսեր էին: Մետաղի ջարդոնները ստանալուց հետո մի մասը մենք տվել ենք «Արմավտոյին», որը աղացագնդեր էր մամլում, քիչ մասն ենք տվել: Մնացածն արտահանել ենք դուրս։ Իրան մենք քիչ ենք արտահանել, հիմնականում Վրաստանի միջոցով դուրս է գնացել»,- «Լուրերին» ասաց «Մետէքսիմ»-ի տնօրեն Ռաֆիկ Հայրապետյանը։

Հայրապետյանի խոսքով՝ իրենք առանձնացրել են որակյալ ջարդոններն ու հանձնել ՊՆ-ին․ «Այն ժամանակ մեր պալիգոններում շարժական թիրախներ էին սարքում, եթե չեմ սխալվում դրանց համար որոշ մասը վերադարձրել ենք, խոսքը լավ ու պիտանի մետաղների մասին է»։

Արդյոք Միհրան Պողոսյանի քեռու՝ Միխայիլ Հարությունյանի և 2000-2007-ին պաշտպանության նախարար Սերժ Սարգսյանի մտերիմ հարաբերությունները դե՞ր խաղացել են, որ ՊՆ-ն հենց «Մետէքսիմ»-ին վաճառի մետաղյա ջարդոնը, հետաքրքրվեցինք Հայրապետյանից․

«Այդ ռեսլերը մենք սկսել ենք ստանալ 2005-ից, Պողոսյանն այն ժամանակ որևէ պաշտոն չէր զբաղեցնում (2000-2006-ին Պողոսյանը աշխատել է ՀՀ ԱԱԾ-ում՝ որպես օպերլիազոր, իսկ ռելսերի մատակարարման վերջին գործարքի տարիներին՝ 2010-12-ին եղել է ՀՀ դատական ակտերի գլխավոր հարկադիր կատարող - Գ․Թ․)։ Մենք այդ ժամանակ մետաղի մշակմամբ զբաղվող երևի միակ խոշոր ընկերությունն էինք, դա է պատճառը, որ մեզ հետ էին աշխատում»,- ասաց «Մետէքսիմ»-ի տնօրենը։

Բացի տրամվայի ռելսերի օտարման գործընթացից, ՊՆ-ն 2000-ականներին ներգրավված է եղել երկաթի մեկ այլ «գործում», խոսքը Մեղրի-Կապան երկաթգծի ապամոնտաժման և վաճառքի մասին է։

 

Մեղրի-Կապան երկաթգիծը ՊՆ-ի պատվերով ապամոնտաժվում է ու վաճառվում «Զանգեզուրի պղնձամոլիբդենային կոմբինատին»

Մեղրի-Կապան երկաթուղին անցնում էր Հայաստանի հարավային սահմանագծով, մոտ 40 կմ էր, Երևան-Բաքու երկաթուղու մի մասն էր։ 90-ականների սկզբին Ադրբեջանը փակեց երկաթուղային հաղորդակցությունը Հայաստանի հետ, ապա դադարեց նաև Մեղրի-Կապան երկաթգծի գործունեությունը։ Երկաթգծի՝ 40 կմ հատվածի անհետացման մասին 2017-ի օոգոստոսին բարձրաձայնեց «ՍիվիլՆեթը»։ Այդ փաստով պատգամավոր Էդմոն Մարուքյանը դիմեց  գլխավոր դատախազին: Հարուցվեց քրեական գործ երկաթգծի հափշտակման դեպքով: Ավելի ուշ գործն ուղարկվեց զինվորական դատախազություն և նախաքննությունը հանձնարարվեց Հատուկ քննչական ծառայությանը:

«Այդ հատվածն ունի ռազմավարական նշանակություն, եթե ոչ այսօր, ապա վաղը կարող է օգտագործվել դա: Մի հանգամանքը դա է, մյուսը, որ թալանի խնդիր կա, այսինքն՝ եթե մարդիկ կարողանում են երկաթգիծը քանդել ու թալանել, դրա համար պետք է լինի հետևանք»,- ասում է պատգամավոր Էդմոն Մարուքյանը:

Մեղրիում ու Ագարակում շատերն են վստահ, որ երկաթգծի ապամոնտաժման գործընթացին մասնակցել է պաշտպանության նախարարությունը։ «Լուրերը» հարցում ուղարկեց ՀՀ ՊՆ՝ հասկանալու պաշտպանական գերատեսչության առնչությունն այս գործընթացին։ Ի պատասխան մեր հարցմանը ՊՆ-ն հայտնեց, որ ապամոնտաժումն իրականացվել է ՀՀ պաշտպանության նախարարութան պատվերով․

«Ինչ վերաբերում է Մեղրի-Կապա երկաթգծի 40 կմ հատվածին, ապա ՊՆ-ում առկա է միայն աշխատանքների կատարման մինչև 2000 տ երկաթգծային ուղեգծերի ապամոնտաժման և ռելսերի մատակարարման պայմանագրերը»,- ասված է պատասխանում։

ՊՆ-ն մեզ տրամադրեց նաև վերոնշյալ պամանագրերը։ Այսպես՝ 2003-ին, երբ պաշտպանության նախարարը Սերժ Սարգսյանն էր (նա պաշտոնավարել է մինչև 2007-ը), գերատեսչությունը ԱՇԻԲ Մեղրու մասնաճյուղի հետ պայմանագիր է կնքել 2000տ (30,77 կմ) երկաթուղային ուղեգծերի ապամոնտաժման աշխատանքները կատարելու համար։ Պայմանագրի ընդհանուր արժեքը կազմել է 21,3 մլն դրամ։

Ապամոնտաժումից և երկաթգիծը ստանալուց հետո ՊՆ-ն երկաթուղային P-50, P-65 տեսակի ռելսերը (P-ն «Рельс» բառի սկզբնատառն է, իսկ դրան հաջորդող թիվը՝ խտությունը, երկաթուղային ռելսերը լինում են այս երկու և Р75 տեսակի)՝ մինչև 2000տ ընդհանուր քաշով, վաճառում է Զանգեզուրի պղնձամոլիբդենային կոմբինատին՝ ընդհանուր 320 000 ԱՄՆ դոլարով։ Ռելսերի մեկ տոննան (ԱԱՀ-ով)՝ 160 ԱՄՆ դոլարով։ Եթե դրամով հաշվենք (2006-ի տվյալով 1 ԱՄՆ դոլարը՝ 454 դրամ), ապա մեկ տոննան արժեցել է 72 640 դրամ, իսկ ընդհանուր՝ ՊՆ-ն կոմբինատից ստացել է ավելի քան 145 մլն դրամ։

Ուշագրավ է, որ ՊՆ-ն կոմբինատի հետ պայմանագիր է կնքել 2003-ի օգոստոսին, մինչդեռ ապամոնտաժող ընկերության հետ՝ նույն տարվա հոկտեմբերին։

Վերոնշալ երկու պայմանագրերն էլ ՊՆ-ի անունից ստորագրել է այդ ժամանակ փոխնախարար Յուրի Խաչատուրովը։ Գերատեսչությունից նաև հայտնեցին, որ իրենց մոտ միայն այս երկու պայմանագրերն են, սակայն նույն պատասխանում շեշտվում է, որ պայմանագրային պարտավորությունները կատարվել են ամբողջությամբ։

ՀՀ ԱԺ Պաշտպանության և անվտանգության հարցերի մշտական հանձնաժողովի նախագահ Անդրանիկ Քոչարյանը վստահ է՝ Մեղրի-Կապան երկաթգծի ապամոնտաժումը տեղի է ունեցել քաղաքական որոշմամբ: 

«Անպայման այսօր պետք է դա տեսնել, դա կապ ուներ այսօր հնչեցվող Մեղրիի տարբերակի հետ, Իրան Հայաստանի սահմանի հետ, և ղարաբաղյան հակամարտության լուծումների հետ, Մեղրիի տարբերակի հետ՝ ինչ կապ ունի այդ որոշումը, որովհետև երկաթգծի ապամոնտաժումը որևէ ձև ուղեղում չի տեղավորվում»,- ասաց նա:

Բացի այդ, պետությունը 2006-2007-ին 1165 վագոն է վաճառել «Մետէքսիմ» ընկերությանը։ Այդ մասին մեզ տեղեկացրել է ընկերության տնօրեն Ռաֆիկ Հայրապետյանը։

ՊԵԿ-ից նաև ճշտեցինք, թե 2004-2014թթ. Հայաստանից Իրան եղել է արդյոք երկաթգծի արտահանում։ Ի պատասխան՝ հայտնեցին, որ այդ տարեթվերին Իրան է արտահանվել 2970,5տ մետաղի ջարդոն (ռելս)։ Ըստ պաշտոնական աղբյուրի՝ արտահանողները երկուսն են «ԱՍԲՍ» ՍՊԸ-ն և «Արցախերկսեմենտ» ՓԲԸ-ն։

«ԱՍԲՍ»-ն ստեղծվել է 2007-ին և, ըստ ՊԵԿ-ի, առ այսօր գործում է, ընկերության իրավաբանական հասցեն Սիսիանում է։ ՊԵԿ-ի տնտեսական գործունեության տեսակների դասակարգիչի տվյալով էլ ընկերությունն իրականացնում է մաքսային միջնորդների գործունեություն։ 2007-2010-ին այս ընկերության տնօրենը եղել է Կարեն Պետրոսյանը, ով 2014-ին հանդիսացել է Շահումյանի ոսկու հանքավայրը նախկինում շահագործող «Դինո Գոլդ Մայնինգ Քամփնի» ՓԲԸ-ի լիազոր ներկայացուցիչը (ներկայում ոսկու հանքավայրերով զբաղվող ընկերության գործունեությունը դադարեցված է, և այժմ  Շահումյանի հանքը շահագործում է «Չաարատ Կապան» ՓԲԸ-ն)։

Մյուս ընկերությունը՝ «Արցախերկսեմենտ» ՓԲԸ-ն այժմ գործում է «Երկսևմետ» ՓԲԸ-ի անվան տակ։ ՊԵԿ-ի հարկ վճարողների մասին էլեկտրոնային տվյալներով՝ այս ընկերությունը գրանցված է Ստեփանակերտում, տնօրենը ևս Արցախի քաղաքացի է: Չի բացառվում, որ այս ընկերության կողմից Իրան է արտահանվել, ոչ թե Հայաստանում ապամոնտաժված ռելսեր, այլ Արցախում, ինչպես օրինակ՝ Երևան-Բաքու երկաթգծի արցախյան հատվածն է:

Մեղրի-Կապան երկաթգծի ապամոնտաժումից տարիներ անց՝ 2008-ի հոկտեմբերի 2-ին խորհրդարանի ամբիոնից, արդեն նախագահի պաշտոնում Սերժ Սարգսյանը խոստացավ. «Առաջիկա տարիների ընթացքում սկսվելու է Իրան-Հայաստան երկաթուղի կառուցվել»:

Քննարկման առարկա չդարձավ հարցը՝ եթե նա այդքան կարևոր էր համարում երկաթուղին, ինչո՞ւ իր՝ ՊՆ եղած տարիներին ապամոնտաժվեց դրա մի մասը: Իրան-Հայաստան երկաթուղու կառուցումը Սարգսյանի պաշտոնավարման ընթացքում այդպես էլ չսկսվեց:

                                                    Եզրափակում

Այսպիսով՝ 2003-2012-ին ՊՆ-ն, որի ղեկավարը սկզբում Սերժ Սարգսյանն էր, այնուհետև Սեյրան Օհանյանը, զբաղվել է նաև երկրի կարևորագույն ենթակառուցվածքների ապամոնտաժմամբ և երկաթի վաճառքով։ Մեղրի-Կապան երկաթգծի ապամոնտաժմանն ու օտարմանն անմիջապես հաջորդել է Երևանի տրամվայի ռելսերի վաճառքի գործընթացը։ ՊՆ-ն մրցույթներ չի հայտարարել ու առաջին դեպքում՝ երկաթգիծը վաճառել է Զանգեզուրի պղնձամոլիբդենային կոմբինատին, իսկ երկրորդ դեպքում՝ «Մետէքսիմ» ՍՊԸ-ին։

Դիտումների քանակ12879
facebook icon twitter icon
Հիմա եթերում
Լրահոս
  • Բարեկարգ ու ժամանակակից խաղահրապարակներ Կենտրոն վարչական շրջանում 11:1921 Դեկ, 2025
  • Ժամը 10:20-ի դրությամբ Աբովյան-Չարենցավանի և Դիլիջանի տարածաշրջանի ավտոճանապարհներին տեղ-տեղ մերկասառույց է 10:3221 Դեկ, 2025
  • Իրավիճակը հանրապետության ավտոճանապարհներին և Լարսում 09:1021 Դեկ, 2025
  • «Սինոփսիս Արմենիա» ընկերությունը 2025-ի 9 ամսում 5 մլրդ 240 մլն դրամի հարկ ու տուրք է վճարել 01:0021 Դեկ, 2025
  • Հայկական պատվիրակությունը Եգիպտոս կգործուղվի 00:4821 Դեկ, 2025
  • Չեռնոգորիայի ԱԳ նախարարը ողջունել է վաշինգտոնյան գագաթնաժողովի արդյունքները 00:2721 Դեկ, 2025
  • Դեկտեմբերի 21-ի եղանակային կանխատեսումները 23:5420 Դեկ, 2025
  • ՔՊ վարչությունը հանդիպել է համամասնական ցուցակում ընդգրկվելու հայտ ներկայացրած մի շարք կուսակցականների հետ 23:1620 Դեկ, 2025
  • Հայացք դրսից` եկեղեցու ներսում կատարվողին. Հանրային քննարկում Տաթև Դանիելյանի հետ 22:4020 Դեկ, 2025
  • Այսօրվա նիստը տևեց 8.5 ժամ․ Նիկոլ Փաշինյանը տեսանյութ է հրապարակել 22:3020 Դեկ, 2025
  • Պատմական առավելագույն մակարդակի են հասել Հայաստանի պահուստները. ինչ են տալիս դրանք երկրին 22:1720 Դեկ, 2025
  • «Կորեայի ձոր» կոչվող ճանապարհը հիմնանորոգումից հետո բացվել է 21:5820 Դեկ, 2025
  • Մաթոսավանքի անտառամիջյան ճանապարհին քաղաքացին կնոջ և երեխաների հետ մոլորվել է 21:4820 Դեկ, 2025
  • Կառավարությունը վարում է գյուղում ապրելը հնարավոր դարձնելու քաղաքականություն. վարչապետ 21:3420 Դեկ, 2025
  • Ամազոնի արևադարձային անտառը սկսում է անցումը դեպի նոր կլիմայական վիճակի 21:2520 Դեկ, 2025
  • Լուրեր 21:00 | 2018-ի հեղափոխությունից հետո տնտեսությունն աճել է ավելի քան 50%-ով. վարչապետ 21:0020 Դեկ, 2025
  • Բալար. ամերիկյան կինոկերպարների հայ քանդակագործը 20:5620 Դեկ, 2025
  • Բարիատրիկ վիրահատություններ՝ Հայաստանում 20:4420 Դեկ, 2025
  • Գերմանաբնակ հայ նկարիչ-վերականգնողի օրագիրը 20:3320 Դեկ, 2025
  • Խաղաղության համաձայնագիր կարող է և չլինել. Զելենսկի 20:2420 Դեկ, 2025
  • Օրը՝ 60 վայրկյանում | 20.12.2025 20:1620 Դեկ, 2025
  • Հոգեբանական կենտրոններ՝ մարզերում 20:0420 Դեկ, 2025
  • Լոնդոնը Վրաստանին կոչ է արել խոչընդոտել «ստվերային նավատորմի» միջոցով ռուսական նավթի մատակարարմանը 19:4820 Դեկ, 2025
  • Նորապսակ զույգերը կարող են անվճար հետազոտվել, եթե ամուսնության վկայական ունեն 19:3620 Դեկ, 2025
  • Հունաստանը և Իսրայելը խոչընդոտում են F-35-երը ձեռք բերելուն․ Գյուլեր 19:2420 Դեկ, 2025
  • Թափոնից՝ էներգիա. հետազոտում են ԵՊՀ գիտաշխատողները 19:0920 Դեկ, 2025
  • Ռոբերտ Աբիսողոմոնյանը ՍԾՏՀԿ պետությունների ԱԳ նախարարների խորհրդի նիստին վերահաստատել է ՀՀ-ի կառուցողական ներգրավվածությունը Կազմակերպության շրջանակներում 18:4920 Դեկ, 2025
  • Գործնական գիտելիքներ՝ ապագա բժիշկներին. Վարդենիսի ԲԿ-ում ուսումնական կենտրոն է բացվել 18:3820 Դեկ, 2025
  • Պուտինը չէ, որ պետք է որոշի՝ երբ և ինչ ձևաչափով կանցկացվեն ընտրությունները. Զելենսկի 18:2120 Դեկ, 2025
  • Գրքի համահայկական փառատոն՝ Լիբանանում 18:0620 Դեկ, 2025
  • Տելեգրամյան խաբեություն՝ բարեգործության անվան տակ 17:4920 Դեկ, 2025
  • Երկու դպրոց՝ մեկ գյուղում. Արագածավանում ակտիվ շինարարություն է 17:3220 Դեկ, 2025
  • Բայրամովը Չեռնոգորիայի ԱԳ նախարարին է ներկայացրել Հայաստանի ու Ադրբեջանի միջև խաղաղության օրակարգը 17:1920 Դեկ, 2025
  • Լուրեր 17:00 | ՆԱՏՕ-ՀՀ նոր գործընկերության փաստաթուղթը հուսով ենք համաձայնեցնել 2026-ին. Շեկերինսկա 17:0020 Դեկ, 2025
  • Թուրքիան ու ԱՄՆ-ը աշխատում են Անկարայի նկատմամբ ամերիկյան պատժամիջոցների մի մասը չեղարկելու ուղղությամբ. Գյուլեր 16:5720 Դեկ, 2025
  • Աբովյան քաղաքում բախվել են ավտոմեքենաներ․ կան տուժածներ 16:4120 Դեկ, 2025
  • Պուտինը մտադիր չէ սահմանափակվել միայն Ուկրաինայով. Զելենսկի 16:3420 Դեկ, 2025
  • Եղեգնաձորում հրշեջ-փրկարարները մարել են տան տանիքում բռնկված հրդեհը 16:2720 Դեկ, 2025
  • Վարչապետը ոչ ֆորմալ հանդիպում է ունեցել տեխնոլոգիաների, գիտության և կրթության ոլորտների ներկայացուցիչների հետ 16:1020 Դեկ, 2025
  • Օդեսայի մարզում ռուսական հարվածներից զոհվել է 8 մարդ, շուրջ 30 քաղաքացի տուժել է 15:5220 Դեկ, 2025
  • Վաշինգտոնը պատրաստ է շարունակել գործակցությունը Ադրբեջանի հետ 15:3420 Դեկ, 2025
  • ԿԿՀ հայտարարագիր կներկայացնեն նաև դպրոց-մանկապարտեզների տնօրենները 15:1620 Դեկ, 2025
  • Մարդու իրավունքների պաշտպանի աշխատակազմում ստեղծվել է նոր գրադարան 14:5420 Դեկ, 2025
  • Միացյալ Նահանգները սկսել է հարվածներ հասցնել Սիրիայում «Իսլամական պետություն» խմբավորման թիրախներին 14:3820 Դեկ, 2025
  • Օպերայի և բալետի ազգային ակադեմիական թատրոնում կայացել է «Սասունցի Դավիթ» բալետ օրատորիայի առաջնախաղը 14:2620 Դեկ, 2025
  • Կիևի պատվիրակությունը Մայամիում հանդիպել է ամերիկացի և եվրոպացի գործընկերների հետ 14:1320 Դեկ, 2025
  • Հանրապետությունում սպասվում է առանց տեղումների եղանակ, օդի ջերմաստիճանն էապես չի փոխվի 13:5920 Դեկ, 2025
  • 2025 թվականին ՊԵԿ-ում կոռուպցիայի դեմ պայքարը և հակակոռուպցիոն մեխանիզմների բարելավումն աննախադեպ մեծ թափ է հավաքել 13:4820 Դեկ, 2025
  • Քննարկվել է Վրաստանի և Ադրբեջանի միջև «Մետաքսի ճանապարհ» անցակետի կառուցման հարցը 13:3620 Դեկ, 2025
  • «Մեր ժամանակների հերոսը-2025» մրցանակի թեկնածուները․ Էլիզաբեթ Առաքելյան 13:2720 Դեկ, 2025
  • ԱՄՆ-ն ու Ադրբեջանը քննարկել են ռազմավարական գործընկերության խարտիայի նախապատրաստման աշխատանքը 13:1420 Դեկ, 2025
  • Մենք պատրաստ ենք աշխատել Հայաստանի հետ՝ հանուն խաղաղության, կայունության և բարեկեցության. ՀՀ-ում ՄԹ դեսպանի շնորհավորական ուղերձը 13:0620 Դեկ, 2025
  • Լուրեր 13:00 | Տելեգրամի գողացված էջով կարող են ձեր փոխարեն մասնակցել բոտային հարձակումների 13:0020 Դեկ, 2025
  • ԱՄՆ-ի խնդիրն է հասկանալ, թե ինչ կարող են կորցնել Ռուսաստանն ու Ուկրաինան, և ինչ են ակնկալում ստանալ. Ռուբիո 12:4820 Դեկ, 2025
  • Վթարային ջրանջատում Երևանի Կենտրոն վարչական շրջանում 12:3420 Դեկ, 2025
  • Գործարկվել է ՆԳՆ միգրացիայի և քաղաքացիության ծառայության պաշտոնական նոր կայքը 12:1620 Դեկ, 2025
  • Դեսպան Ղևոնդյանը և Ղազախստանի պաշտպանության նախարարը քննարկել են համագործակցության զարգացման հեռանկարները 11:5920 Դեկ, 2025
  • 2026 թ. Հայաստանում կգործի ապահովագրական համակարգը 11:4220 Դեկ, 2025
  • Արսեն Թորոսյանը ՄՍԾ Կոտայքի տարածքային կենտրոններում ծանոթացել է անապահովության գնահատման պիլոտային համակարգի խնդիրներին 11:2420 Դեկ, 2025
  • Այնթափ գյուղի ջրամատակարարումը ժամանակավորապես կդադարեցվի 10:4120 Դեկ, 2025
  • ՀՀ միջպետական և հանրապետական նշանակության բոլոր ավտոճանապարհները բաց են 10:2320 Դեկ, 2025
  • ՅՈՒՆԻՍԵՖ-ը գործընկերների հետ Վայոց ձորում և Սյունիքում հիմնադրել է երեխաների համար նախատեսված երկու կենտրոն 10:1720 Դեկ, 2025
  • «Էվոկաբանկ»-ը 2025-ի 9 ամսում 5 մլրդ 532 մլն դրամի հարկ ու տուրք է վճարել 10:1520 Դեկ, 2025
  • Կոջոյանը՝ կոջոյանցիների աչքերով 09:5220 Դեկ, 2025
  • Արեգակը կանցնի երկնային հորիզոնի նկատմամբ ամենացածր կետով՝ ազդարարելով աստղագիտական ձմռան սկիզբը 09:2920 Դեկ, 2025
  • Նարեկ Մկրտչյանը «Save Armenia»-ի նախագահի և Սթիվեն Վագների հետ քննարկել է համագործակցության հեռանկարները 09:1120 Դեկ, 2025
  • ԵՊՀ գիտական խմբի նախագիծը՝ միջազգային մրցույթի հաղթող 09:0020 Դեկ, 2025
  • «Կանաչ մարգագետնի հմայքը» վեպը՝ ռումիներեն 08:4120 Դեկ, 2025
  • ՀՀ տարածքում ավտոճանապարհներն անցանելի են 08:1420 Դեկ, 2025
  • WhatsАpp-ի կեղծ էջերով հրամաններ գործընկերներին՝ պետական կառույցների աշխատողների անուններից 00:5720 Դեկ, 2025
  • Մարզական 5 ֆեդերացիաներն ամփոփել են 2025-ի աշխատանքն ու քննարկել առաջիկա ծրագրերը 00:4320 Դեկ, 2025
  • Այգեստանում նոր դպրոց է կառուցվում. այն կարող է սպասարկել մինչև 500 սովորողի 00:2720 Դեկ, 2025
  • Քաղաքացին 1 տարում 1244 կանչ է արել. հունվարից անվճար կլինի տարեկան 8 կանչը՝ չհաշված բացառություններ 00:0520 Դեկ, 2025
  • Երևան-Արմավիր ճանապարհին բեռնատարներ են բախվել. տուժածներ կան 23:5419 Դեկ, 2025
  • Իր «ծննդյան» պահից սկսած` Կտրիճ Ներսիսյանի կաթողիկոսությունը ուղղված է եղել Հայաստան պետության դեմ. Կոնջորյան 23:2019 Դեկ, 2025
  • Դեկտեմբերի 20-ի եղանակային կանխատեսումները 23:1219 Դեկ, 2025
  • ՔՊ վարչությունը հանդիպել է 2026-ի ընտրություններում համամասնական ցուցակում ընդգրկվելու հայտ ներկայացրած մի շարք կուսակցականների հետ 23:0019 Դեկ, 2025
  • ՔՊ-ն առաջարկեց Գյումրու մանկապարտեզները անվճար դարձնել․ բյուջեի թեժ քննարկում 23:0019 Դեկ, 2025
  • Պետությունը շարունակելու է աշխատանքներ իրականացնել սոցբնակարանային ֆոնդի ընդլայնման ուղղությամբ. ԱՍՀ նախարար 22:5519 Դեկ, 2025
  • Երևանի 4 վարչական շրջանում փոշու պարունակությունը գերազանցել է սահմանային թույլատրելի կոնցենտրացիան 22:4419 Դեկ, 2025
  • Երթևեկության կազմակերպման փոփոխություն՝ Պուշկինի փողոցում 22:3619 Դեկ, 2025
  • ԱՄՀ-ն Հայաստանի համար հաստատել է 175 մլն դոլարի «Սթենդ-Բայ» տեսակի վարկային համաձայնագիրը 22:3019 Դեկ, 2025
  • Համաշխարհային բանկը ՀՀ-ի համար վստահելի ռազմավարական գործընկեր է. Խուդաթյան 22:1919 Դեկ, 2025
  • Հարցազրույց Արամազդ Ղալամքարյանի հետ 22:0419 Դեկ, 2025
  • Փոխվարչապետը խաղաղության ամրապնդման ինդիկատոր է համարում Ադրբեջանից նավթամթերքի ներկրումը 21:4919 Դեկ, 2025
  • Ժնևում կայացած փախստականների համաշխարհային ֆորումում Հայաստանը ներկայացրել է իրականացվող բարեփոխումները 21:3619 Դեկ, 2025
  • Նախագահ Խաչատուրյանը ստորագրել է մի շարք օրենքներ 21:1419 Դեկ, 2025
  • Լուրեր 21։00 | Այսօրվա իրադարձության մեջ առանձնահատկություն կա. փոխվարչապետը՝ ներկրված բենզինի մասին 21:0019 Դեկ, 2025
  • Լեհաստանը պատրաստ է Ուկրաինային փոխանցել իր ՄիԳ-29 կործանիչները 20:4519 Դեկ, 2025
  • Բիզնեսը զարգացնելու ևս մեկ հնարավորություն՝ տեղահանվածներին 20:3719 Դեկ, 2025
  • Արևմտահայերէն լուրեր. Դեկտեմբեր 19. 2025 20:3019 Դեկ, 2025
  • Ռուսաստանի ԱԳՆ-ն հայտարարել է ՆԱՏՕ-ի հետ երկխոսության պատրաստակամության մասին, եթե դաշինքը հրաժարվի իր հակառուսական դիրքորոշումից 20:2519 Դեկ, 2025
  • Ընդդեմ ԵՄ աղմկողները ՌԴ ձեռքին բութ գործիք են. փորձագետ 20:2119 Դեկ, 2025
  • Ուկրաինայի դրոնները Միջերկրական ծովում հարվածել են ռուսական «ստվերային նավատորմին» պատկանող լցանավին 20:1619 Դեկ, 2025
  • Քննարկվել է ԱՍՀՆ-ի և Երեխաների աջակցության հիմնադրամի համագործակցության ընթացքն ու ծրագրերը 20:0819 Դեկ, 2025
  • Մենք մեզ պատասխանատու չենք համարում մարդկային կորուստների համար. Պուտին 20:0119 Դեկ, 2025
  • Արթուր Նահապետյանը կարևորել է հակակոռուպցիոն պայքարում միջազգային գործընկերների հետ արդյունավետ համագործակցությունը CoSP11-ի շրջանակում 19:5419 Դեկ, 2025
  • Հայաստանում ԶՖԳ նոր գրասենյակի բացումը խթան կհաղորդի երկկողմ զարգացման գործընկերությանը. Տիգրան Խաչատրյան 19:4619 Դեկ, 2025
  • Դեկտեմբեր 19-ը՝ 60 երկվայրկեանի մէջ. արևմտահայերէն լուրեր 19:4019 Դեկ, 2025
  • Տեղի է ունեցել ճանապարհային երթևեկության կարգավորման և խցանումների հաղթահարման հարցերով միջգերատեսչական հանձնաժողովի հերթական նիստը 19:3219 Դեկ, 2025

Հեղինակային բոլոր իրավունքները պաշտպանված են

© 2025 1lurer.am

[email protected]։ Երևան, Նորք 0011, Գ․ Հովսեփյան փող., 26 շենք

+374 10 650015